صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / یادواره ۶۱شهید محله ابوذر غفاری زاهدان برگزار شد
یادواره ۶۱شهید محله ابوذر غفاری زاهدان برگزار شد

امام جمعه موقت تهران در پانزدهمین یادواره 61 شهید محله ابوذر غفاری زاهدان:

یادواره ۶۱شهید محله ابوذر غفاری زاهدان برگزار شد

زاهدان - یادواره 61 شهید محله ابوذر غفاری با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ، دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز- امام جمعه موقت تهران در پانزدهمین یادواره ۶۱ شهید محله ابوذر غفاری زاهدان اظهار داشت: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی چهل سال پیشرفت، اقتدار، توسعه و نفوذ در پهنه جهانی و هسته های مقاومت در دنیا را کسب کرده است.
آیت الله کاظم صدیقی گفت: اگر با شهدا پیمان ببندیم و در مسیر آنان حرکت و از خون شهیدان با تمام وجود دفاع کنیم خداوند مرگ شیرینی را نصیب ما خواهد کرد.
وی افزود: دشمنان قصد دارند با اقدامات خرابکارانه مردم را از انقلاب و آرمانهایشان جدا کنند به همین دلیل نباید حرکت های خرابکارانه آنها را به حساب شهدا، امام شهدا و ولی امر مسلمین گذاشت.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به زندگی ساده مقام معظم رهبری بیان کرد: ولایت قصر نشینی نیست و مقام معظم رهبری مرد خداست که امام راحل او را به عنوان خورشید معرفی کرد.
وی بیان کرد: هر مقامی که از کشورهای دنیا به دیدن رهبر انقلاب اسلامی ایران رفته در برابر ساده زیستی ایشان احساس خضوع کرده است.
آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران از پا درخواهند آمد، بیان کرد: ظهور فرج نزدیک است و باید مواظب باشیم جا نمانیم .
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهدا حلقه اتصال نسل جوان با دوران دفاع مقدس هستند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: اگر نسل جوان با هجوم ناجوانمردانه فرهنگ غربی روبه رو است تا از نظام جدا شوند اما شهدا حلقه اتصال جوانان با دوران دفاع مقدس هستند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: شهدا عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هر چه داریم به برکت خون این شهیدان و جانبازان است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهدا نیازی به تجلیل ما ندارند و خداوند خود پاداش آنان را می دهد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند «تجلیل از شهدا کمتر از مقام شهادت نیست».

 

 

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.