صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / شهری که مالیات بیشتری پرداخت کند نباید انتظار بودجه بیشتر داشته باشد
شهری که مالیات بیشتری پرداخت کند نباید انتظار بودجه بیشتر داشته باشد

سخنگوی کمیسیون شوراها:

شهری که مالیات بیشتری پرداخت کند نباید انتظار بودجه بیشتر داشته باشد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی گفت: هر شهری که مالیات بیشتری پرداخت کند نباید انتظار بودجه بیشتر داشته باشد و این انتظاری غیر منطقی است.

 

اصغر سلیمی ، با اشاره به مشکلات بودجه سال ۹۸، اظهار کرد: نهادها و وزارتخانه‌های زیادی با میزان بودجه ۹۸ مشکل دارند، اما با توجه به تحریم‌های پیش رو باید بودجه به سمتی حرکت کند تا شاهد عملکرد موثری در مدیریت کشور باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که شوراهای اسلامی شهر به بودجه سال ۹۸ اعتراض دارند و نسبت به نوع تقسیم عوارض معترض هستند، تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهرها بودجه خاصی ندارند، طبق ماده ششم برنامه توسعه ششم، پانزدهم هرماه اعتباری برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های کمتر توسعه یافته کشور واریز و از آن طریق حقوق دهیاران و شهرداران پرداخت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: هر شهری که مالیات بیشتری پرداخت کند نباید انتظار بودجه بیشتر داشته باشد، برای مثال بیشترین مالیات از سوی تهران پرداخت می‌شود و براساس این نظر باید بیشترین انتظار را داشته باشد و این انتظار غیر منطقی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: باید از حاشیه نشینی در شهر جلوگیری شود و به توسعه روستاها بپردازیم تا مردم در روستاها ماندگار باشند، پس باید برای حل مشکلات مدیریت مناطق محروم اقداماتی انجام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.