صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / برنی سندرز در تلاش برای جلب نظر سیاهپوستان کارولینای جنوبی
برنی سندرز در تلاش برای جلب نظر سیاهپوستان کارولینای جنوبی

برنی سندرز در تلاش برای جلب نظر سیاهپوستان کارولینای جنوبی

یکی از سناتورهای دموکرات آمریکایی پیش از اعلام رسمی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در تلاش است تا مانع از تکرار ضربه‌ای شود که رای‌دهندگان سیاهپوست ایالت کارولینای جنوبی در سال ۲۰۱۶ به او وارد کردند.

برنی سندرز

به گزارش کسب و کار نیوز، برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی یک روز پس از سخنرانی روز دوشنبه در شهر کلامبیا، مرکز ایالت کارولینای جنوبی به مناسب روز مارتین لوتر کینگ، روز سه‌شنبه هم برای حضور در سه مراسم دیگر در آنجا ماند و در جمع سیاهپوستان این ایالت پیامی را منتقل کرد که مشابه گوشه‌ای از دستور کار ریاست جمهوری دموکراتیک او در ۲۰۱۶ بود.

این سناتور اهل ورمونت که در اولین تلاش برای ورودش به کاخ سفید به سختی برای برقراری ارتباط با رای‌دهندگان سیاهپوست تلاش کرد، وعده شهریه رایگان کالج و افزایش حداقل دستمزدها را داد. این سبک سخنرانی نشان می‌دهد سندرز مطلع است که اگر بخواهد برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند نمی‌تواند رای این ایالت را که جزو پایگاه‌های دموکرات‌هاست نادیده بگیرد.

با توجه به اینکه سناتور کامالا هریس یکی از نامزدهای سیاهپوست پیشتاز از ایالت کالیفرنیاست و سناتور کوری بوکر، دومین رقیب احتمالی از ایالت نیوجرسی است، سندرز با رقابتی به مراتب دشوارتر از آنچه در ۲۰۱۶ دید، در ۲۰۲۰ روبروست. در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز دموکرات‌ها توانسته بود نظر جامعه سیاهپوستان را جلب کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.