به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سامان، از این پس مشتریان سامان میتوانند ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات «تِلبانک» خدمات مختلفی مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت و… را دریافت کنند.
این گزارش حاکی است خدمت مورد نظر مشتریان در این درگاه، بهصورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفتگوی مستقیم با بانکداران انجام میشود لذا برای تایید هویت مشتری ارایه خدمات با وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفنبانک از سوی مشتری در صفحهکلید تلفن ممکن خواهد بود.
علاقه مندان برای دریافت خدمات از مرکز ” تِلبانک” می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ ازطریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ و ارتباط با سر شماره ۳ اقدام کنند.