صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / امینی: باید از فضای مجازی برای تقابل با دشمنان بهره ببریم
امینی: باید از فضای مجازی برای تقابل با دشمنان بهره ببریم

امینی: باید از فضای مجازی برای تقابل با دشمنان بهره ببریم

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش حضور جوانان در فضای مجازی به منظور دشمن شناسی و مقابله با دشمن، گفت: با حضور جوانان هوشمند و متعهد در فضای مجازی می توانیم ارزش های خود را به رخ بیگانگان بکشیم و در مقابل دشمن بایستیم.

سلام امینی

سلام امینی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای تو دهنی زدن به دشمن تبدیل کنند گفت: فضای مجازی واقعیت جامعه امروز است و ما نمی‌توانیم منکر آن بشویم. در فضای مجازی نیز هم مباحث مثبت وجود دارد و هم مباحث منفی وجود دارد، اما ما بایستی متناسب با دین، فرهنگ، ارزش‌ها و هنجارهایمان در فضای حضور داشته باشیم و از آن استفاده کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: باید از جنبه‌های  مثبت فضای مجازی به نحو احسنت استفاده کنیم و از آن برای تقابل با دشمنان و بیگانگان بهره ببریم. با حضور جوانان هوشمند و متعد در فضای مجازی می توانیم ارزش های خود را به رخ بیگانگان بکشیم و در راستای اعتلای فرهنگ در جامعه گام بر داریم.

نماینده مردم ایلام در مجلس در ادامه با اشاره به  ضرورت فراهم کردن زمینه حضور جوانان هوشمند و متعهد در فضای مجازی برای رویارویی با دشمنان از سوی دستگاه های مربوطه، تصریح کرد: ابزار فضای مجازی بیشتر جوان گرا است و جوانان به دنبال حضور و فعالیت در آن هستند و افرادی که دارای سن بالایی هستند کمتر تمایل به حضور دارند. اگر ما نیز بتوانیم جوانان را بیش از گذشته آگاه کنیم و با دست پر ابزار فضای مجازی را در اختیارشان قرار دهیم در فرهنگ سازی و شناخت و مقابله با دشمن گامی موثر برداشته ایم.

امینی خاطرنشان کرد: دستگاه های ذی‌ربط باید چارچوب‌هایی تعریف کنند تا جوانان با هوشمندی بتوانند در فضای مجازی در رسیدن به اهداف انقلاب گام بر دارند. فیلترینگ فضایی که در دنیا همه از آن استفاده می کنند، در گام اول آسیبی که به ما می‌زند این مسئله مطرح می شود که ایران با فضای مجازی مخالف است.

وی افزود: باید با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در جامعه و به خصوص در قشر جوان زمینه حضور موثر در فضای مجازی و استفاده بهینه از آن را فراهم کنیم.

انتهای پیام

 

 

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.