صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان در فجر چهلم
ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان در فجر چهلم

رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد مرکزی اعلام کرد

ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان در فجر چهلم

رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای دو ویژگی شاخص مشارکت مردمی و اسلامیت است، گفت: زمانیکه بحث زنان و خانواده را بررسی می‌کنیم باید بعد جمهوریت آن را عمیق ببینیم. در جمهوری اسلامی در راستای ارتقای دینی و معنوی جامعه زنان سعی شده اطلاعاتی جمع آوری شود.

زهرا آیت اللهی

 زهرا آیت‌اللهی  در نشست خبری کارگروه زنان و خانواده ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: ۲۴ دستگاه عضو شورای زنان بودند، همچنین ۱۸ دستگاه در کارگروه زنان و خانواده فعال بودند اما نماینده‌ای در شورای زنان نداشتند با این‌حال به ما کمک کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که در هر نوبتی که فردی مسئول می‌شود به عملکردهای مسئولان قبل توجهی ندارند، ادامه داد: یکی از فعالیت‌های مهم ما، جمع‌آوری اطلاعات و آمار دولتهای قبل بود. بخشی از فعالیتهای ما این بوده که رهبران نظام جمهوری اسلامی در مورد حوزه زنان و خانواده و مسائل مختلف در مورد زنان چه نظرات و رهنمودهایی داشتند. نگاه به مسایل زنان و خانواده از منظر رهبر نظام دارای ابعاد مختلفی است.

رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه کتابی برای زن و مسائل آنان برای سیاست‌های بالادستی نظام تدوین شده است گفت: ۱۰ موضوع مختلف در مورد زنان مشخص شده که عبارت است از بخش‌های حقوق و قضایی، آموزش و پژوهش، سلامت و بهداشت و ورزش، فرهنگ، هنر و ارتباطات، فعالیت‌ها و مشارکتهای اقتصادی، حمایت‌های اجتماعی از زنان و خانواده، حوزه دفاعی امنیتی، بین‌المللی، حضور زنان در مشارکت‌های مردمی، معنویت و دین‌داری که به دستاوردهای هرکدام از آنها پرداخته شده است.

به گفته رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی دو ویژگی شاخص مشارکت مردمی و اسلامیت داشته است.

وی ادامه داد: زمانیکه بحث زنان و خانواده را بررسی می‌کنیم باید بعد جمهوریت آن را عمیق ببینیم. در جمهوری اسلامی باید در ارتقای دینی و معنوی جامعه زنان اطلاعاتی را مشاهده کنیم که سعی شده اطلاعاتی را جمع آوری کنیم.

آیت اللهی با بیان اینکه هدف اصلی ما ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان در چهل سال است، گفت: مروری بر عملکرد نظام در این ۴۰ سال در حوزه زنان داشتیم و برای این امر دستگاه‌های مختلف را برای برگزاری همایش‌های زنان و فعالیت‌هایی در حوزه زنان فعال کردیم.

ادامه دارد

 

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.