صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / کنفرانس ملی علوم کامپیوتر و اطلاعات برگزار می‌شود

به میزبانی دانشگاه خوارزمی؛

کنفرانس ملی علوم کامپیوتر و اطلاعات برگزار می‌شود

رئیس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه خوارزمی گفت: چهارشنبه و پنجشنبه (سوم و چهارم بهمن) شاهد حضور فرهیختگان و اساتید رشته علوم ریاضی و کامپیوتر در کنفرانس ملی موضوعات نوین در علوم کامپیوتر و اطلاعات در دانشگاه خوارزمی هستیم.

مهندسی برق و کامپیوتر

شهرام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این کنفرانس با حضور اساتید برجسته این رشته مانند دکتر کامبیز بدیع از اساتید برجسته هوش مصنوعی و دکتر احسان ملکیان از اساتید بزرگ رشته امنیت کامپیوتر در ایران، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مهمترین دلیل برگزاری این کنفرانس هم زمانی آن با صد سالگی دانشگاه خوارزمی است که طی آن به مسائلی مانند کاربردهای گوناگون ریاضی، بهبود الگوریتم‌ها و راهکارهای افزایش امنیت کامپیوتر پرداخته خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه خوارزمی در ادامه از حضور پلیس فتا استان البرز در روز دوم این کنفرانس خبر داد و گفت: حضور پلیس فتا برای تمرکز بر روی مسائلی مانند امنیت شبکه‌ها، هوش مصنوعی و آنالیز و تفسیر مدل سازی‌هاست.

جوادی در ادامه اعلام کرد: حدود صد سخنران برای سخنرانی در این کنفرانس دعوت شده‌اند که هر سخنران بیست دقیقه فرصت سخنرانی و ارائه مطالب دارد، این سخنرانی‌ها در محل دانشکده ریاضی برگزار می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: این کنفرانس روزهای سوم و چهارم بهمن ماه در محل دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود البته مراسم افتتاحیه(هشت صبح روز چهارشنبه) و اختتامیه(چهار بعد از ظهر روز پنجشنبه) در سالن الغدیر دانشکده ادبیات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.