صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / قابل توجه کارگرانی که سبد کالا نگرفتند
قابل توجه کارگرانی که سبد کالا نگرفتند

قابل توجه کارگرانی که سبد کالا نگرفتند

در حالی که از شنبه ۲۹ دی ماه واریز ۲۰۰ هزار تومان بسته حمایت غذایی به حسابهای کارگران مشمول قانون کار آغاز شده، گزارش‌ها حاکی از آن است که این مبالغ به حساب‌های بخشی از کارگران واریز نشده و سامانه پیامکی #۴*۴* نیز که برای آگاهی از علت عدم دریافت بسته حمایتی اطلاع رسانی شده و قرار بود روز دوشنبه فعال شود، همچنان غیر فعال است.

65

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به این که تعداد کارگران مشمول دریافت بسته‌های حمایت غذایی در این مرحله ۶.۵ میلیون نفر عنوان شده دو سناریو محتمل است؛ این تعداد از مشمولان، دریافتی زیر سه میلیون تومان داشته‌اند یا این که تخصیص بسته حمایتی به مابقی کارگران، در انتظار تامین اعتبار مجدد از سوی سازمان برنامه و بودجه است.

در هر حال کارگران بیمه شده تامین اجتماعی که حقوق زیر سه میلیون تومان دارند و هنوز مبلغ بسته‌های حمایتی به حسابشان واریز نشده یا باید منتظر رفع اشکالات مربوطه در سازمان تامین اجتماعی باشند یا این که در مرحله دوم توزیع بسته‌های حمایتی قرار داشته و باید در انتظار تامین اعتبار مجدد از سوی سازمان برنامه و بودجه باشند.

انتهای پیام

خبرنگار: ندا خسروشاهی

دبیر خبر: مریم طاووسی

همچنین مطالعه کنید:

وزیر کار: حق عائله‌مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه (۲۷ اسفند) بعد …

۳ دیدگاه

  1. سلام آقا چطوریی من میشناسم کسایی رو که حقوقشون بالای سه میلیونه این بسته حمایتی رو گرفتن خدا سر شاهد.ولی ما که حقوقمون پایینه امروز سه شنبه ۹۷/۱۱/۲ هنوز ندادند . هیچ سامانه ای یا کسی هم پاسخگو نیست.والا خدا رو خوش نمیاد

    • مددجویانی که تحت پوشش بهزیستی هستند و هم کارگر ساختمانی آیا علاوه بر سبد کالا بسته ۲۰۰ هزار تومانی پول نقد هم دریافت می کنند؟

  2. لطفا سبد کالا را واریز بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.