صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / دوره آموزشی کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد زاهدان برگزار شد
دوره آموزشی کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد زاهدان برگزار شد

روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان:

دوره آموزشی کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد زاهدان برگزار شد

معاونت آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان دوره‌های آموزشی پایدارسازی و توسعه کارآفرینی را ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زاهدان برگزار کرد.

 جهاددانشگاهی واحد استان تاکنون بر اساس قرارداد منعقد شده با کمیته امداد خدمات مختلف آموزشی به ویژه در زمینه کارآفرینی به مددجویان‌ این نهاد ارایه داده و همانند گذشته آمادگی دارد تا با این نهاد در زمینه های آموزشی، پژوهشی و ‌کارآفرینی، اشتغال، مشاوره‌های روانشناختی و مشاوره های ازدواج و بعد از طلاق همکاری داشته باشد و خدمات مختلف را به جامعه هدف این‌ نهاد ارائه دهد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، از آنجایی که پایداری مشاغل در گرو آموزش مناسب و صحیح است، جهاددانشگاهی می تواند با برنامه‌های آموزش‌های بازارمحور را منجر به اشتغال پایدار کند.
جهاددانشگاهی با برگزاری دوره های آموزشی قبل از ایجاد شغل و حین اجرای شغل در راستای پایداری مشاغل مددجویان کمیته امداد به آنان خدمات آموزشی ارایه نماید.
در همین راستا جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان ۲۵ و ۲۹ دیماه دوره‌های آموزشی کارآفرینی شامل دو گروه ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زاهدان کنارک برگزار کرد.
در دوره پایدارسازی و توسعه (کارآفرینی) ۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) زاهدان حضور داشته و از آموزش‌های لازم برخوردار شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.