صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تیم حقوقی ترامپ بعد از مقاله‌ بازفیلد با مولر در تماس بوده است
تیم حقوقی ترامپ بعد از مقاله‌ بازفیلد با مولر در تماس بوده است

تیم حقوقی ترامپ بعد از مقاله‌ بازفیلد با مولر در تماس بوده است

بعد از آنکه پایگاه خبری بازفید در گزارشی مدعی شد که دونالد ترامپ به "مایکل کوهن"، وکیل سابق خود برای دروغ‌گویی به کنگره آمریکا در مورد پروژه‌ ساخت برج ترامپ در مسکو دستور داده، گزارش شده که تیم حقوقی دونالد ترامپ بعد از این گزارش به سراغ دفتر رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ارتباط ترامپ با روسیه رفته است.

رودی جولیانی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از پایگاه هیل، ظاهرا بعد از این تماس بوده که دفتر رابرت مولر، بازرس ویژه فدرال پرونده تحقیق درباره‌ رابطه ترامپ با روسیه یک بیانیه‌ نادر در رد این مقاله در بازفیلد منتشر کرده است.

روز دوشنبه رودی جولیانی، وکیل ترامپ به سی‌ان‌ان گفت، تیم وی بعد از انتشار این مقاله با دفتر رابرت مولر تماس برقرار کرده است.

در مقاله مذکور همچنین ادعا شده بود که دفتر مولر مدارکی را درباره‌ مساله‌ دستور ترامپ به کوهن برای دروغ‌گویی به کنگره در اختیار دارد.

با این حال جولیانی اطلاعات و جزییات بیشتر درباره‌ این که چه چیزی در این مذاکرات گفته شده یا اصلا مذاکراتی بین دو طرف صورت گرفته یا خیر، ارائه نکرد.

در مقاله بازفیلد همچنین گفته شد که ترامپ از کوهن خواسته درباره پروژه ساخت برج ترامپ در مسکو دروغ بگوید.

رسانه بازفیلد اعلام کرده که به چیزی که در این مقاله منتشر کرده، پایبند است.

مایکل کوهن در ماه نوامبر به دروغگویی به کنگره اعتراف کرد.

او مدعی شد که مذاکرات مربوط به ساخت برج ترامپ در مسکو در  ژانویه ۲۰۱۶ پایان یافته اما در اعترافاتش گفت که در این مورد دروغ گفته  است.

جولیانی به نشریه‌ نیویورک دیلی نیوز در روز دوشنبه گفت، ترامپ هرگز با مایکل کوهن درباره‌ ایراد شهادتش در کنگره گفت‌وگو نداشته است.

انتهای پیام  

مترجم: علی مدنی

دبیر: مهران ثنایی

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.