صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تدوین طرح جامع برای ۸۰ درصد اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور
تدوین طرح جامع برای ۸۰ درصد اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور

تدوین طرح جامع برای ۸۰ درصد اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور

رئیس اردوگاه‌های کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف از بازدید و سرکشی از این اردوگاه‌ها دیدن مشکلات از نزدیک و انعکاس به وزارت خانه است تا بتوانیم گره‌های موجود را باز کنیم.

اردوگاه باهنر

به گزارش کسب و کار نیوز، یگانه عزیزی سه شنبه ۲ بهمن ماه در بازدید از اردوگاه فجر ملایر، با بیان اینکه برای ۸۰ درصد اردوگاه‌های دانش آموزی کشوری طرح جامع تدوین شده است، افزود: اردوگاه‌های دانش آموزی از مهمترین اماکن و فضاهای پرورشی در سطح وزارت آموزش و پرورش هستند که قابلیت فعالیت‌های مهارتی و اجتماعی را برای دانش آموزان دارند.

وی اظهارکرد: اردوگاه‌ها نقش مهمی در مهارت آموزی، تربیت اجتماعی، جامعه پذیری و ارتباط بین فردی برعهده دارند و سلامت روان دانش آموزان را در مهارت‌های فردی ضمانت می‌کنند.

عزیزی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم، گفت: رشد مسئولیت پذیری دانش آموزان با حضور در اردو و انجام فعالیت‌های اردویی و تربیت غیرمستقیم دانش آموزان محقق می‌شود و این مسئولیت مهم، نیازمند توانمندسازی مدیران اردوگاه‌های کشور است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: اردوگاه فجر ملایر بیش از ۲۱ هزار مترمربع فضا در اختیار دارد که اگر بودجه کافی در اختیار باشد خدمات بهتری را می‌توانیم به دانش آموزان و فرهنگیان ارائه کنیم.

هادی سلگی افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اردوگاه فجر خدمات خوبی را در طول سال به دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان ارائه کرده است و زیرساخت‌های خوبی دارد و ظرفیتی فرهنگی قابل توجهی برای شهرستان ملایر محسوب می شود به گونه‌ای که می‌توانیم اردوهای کشوری را در این مکان برگزار کنیم.

گفتنی است؛ این گروه بازدیده کننده از سینما فرهنگیان ملایر، کانون امام خمینی (ره) و کانون شهید مدرس بازدید کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات این واحدهای آموزشی آشنا شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.