صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / چهارمین عرضه اولیه در راه بورس
چهارمین عرضه اولیه در راه بورس

چهارمین عرضه اولیه در راه بورس

در آخرین روز معاملاتی بورس تهران در این هفته، یک شرکت جدید در بورس عرضه خواهد شد که در این صورت این چهارمین شرکتی است که در سال جاری در بورس عرضه می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در آخرین روز معاملاتی بورس تهران در این هفته، یک شرکت جدید در بورس عرضه خواهد شد که در این صورت این چهارمین شرکتی است که در سال جاری در بورس عرضه می‌شود.

 طبق اطلاعیه‌ای که شرکت بورس اوراق بهادار تهران رسما منتشر کرده است، چهارشنبه جاری(سوم بهمن) ۱۰ درصد از شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بازار دوم بورس عرضه خواهد شد.

این عرضه به روش ثبت‌سفارش و با کف قیمت هر سهم ۱۹۵ تومان و سقف قیمت ۲۰۵ تومان عرضه خواهد شد. در عرضه اولیه شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ۵۰۰ میلیون سهم به ارزش ۱۰ درصد از کل سهام این شرکت فروخته می‌شود.

طبق اطلاعیه‌ای که مدیریت بازار بورس تهران اعلام کرده فقط ورود قیمت در محدوده قیمتی یاد شده مجاز است و کشف قیمت صرفا در این محدوده انجام می‌شود.

همچنین هر کد حقیقی یا حقوقی در این عرضه، حداکثر تا ۲۰۰۰ سهم می‌تواند خریداری کند و متعهد خرید این سهم، در صورت عدم خریداری این سهم توسط عموم تا سقف ۵۰ درصد خرید را تعهد کرده است.

 اگر طبق این اطلاعیه تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بازار دوم بورس عرضه شود این چهارمین عرضه شرکت بورس در سال ۱۳۹۷ خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.