صفحه اصلی / اسلایدر / فرانچایز راه حل کاهش زیان خرده فروشان
فرانچایز راه حل کاهش زیان خرده فروشان

فخریان در گفت و گو با "کسب و کار" از توسعه فروشگاه های زنجیره ای با هدف رشد اشتغالزایی خبر داد

فرانچایز راه حل کاهش زیان خرده فروشان

از زمان راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای تا به امروز با گذشت مدت زیادی شاهد هستیم که مزایای زیادی وارد زندگی مردم شده است.

گروه فناوری

یه گزارش کسب و کار نیوز، مردم از اینکه می توانند در یک مکان مشخص تمام مایحتاج مورد نیاز خود را تامین کنند ابراز رضایت فراوانی داشته اند. هم چنین با ورود فروشگاه ای زنجیره ای با کوتاه شدن دست دلالان و ارایه خدمات به طور مستقیم شاهد کاهش قیمت کالاها و محصولات هستیم که مورد اصلی استقبال مردم از این فروشگاه ها عنوان می شود. علاوه بر این با ظهور فروشگاه های زنجیره ای میزان اشتغالزایی که هدف مهم راه اندازی هر کسی و کاری در کشور باید باشد افزایش چشمگیری یافته و همین امر موجب افزایش طرفداران این کسب و کار شده است. به همین بهانه و با توجه به اهمیتی که وجود فروشگاه های زنجیره ای در کشور دارد با امیرخسرو فخریان، رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای مصاحبه ای داشته ایم و درباره مسائل متنوعی که حول محور فروشگاه های زنجیره ای می گردد سوال پرسیده ایم.

رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای در گفت و گو با “کسب و کار” با تاکید براینکه اشتغالزایی باید هدف اول راه اندازی کسب و کارها باید گفت: توسعه فروشگاه های زنجیره ای به منظور رشد اشتغال زایی در کشور آغاز و تحقق یافته است. باید بر این موضوع تمرکز زیادی وجود داشته باشد چراکه حل مشکل بیکاری می تواند توسعه اقتصادی را رقم بزند. فروشگاه های زنجیره ای با این هدف راه اندازی شده و در ادامه راه نیز این رسالت را حفظ خواهد کرد.

وی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر ۲۵ هزار نفر در بخش فروشگاه های زنجیره ای کشور به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند و ۲۵۰۰ شعبه فروشگاهی تحت ۷۰ برند به عنوان فروشگاه های زنجیره ای فعال بوده و بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش انجام گرفته است. فخریان هم چنین در رابطه اظهاراتی درباره کاهش فروش خرده فروشی ها در پی راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای توضیح داد: برای جلوگیری از آسیب و متضرر شدن خرده فروشها و واحدهای صنفی این است که باید موضوع فروشگاه های زنجیره ای فرانچایز را دنبال کنیم. بدین صورت که اعطای نمایندگی فروشگاه های زنجیره ای به واحدهای صنفی که به صورت قانونمند در فعالیت هستند در دستور کار داشته باشیم.

رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای درباره مزایای فروشگاه های فرانچایز نیز گفت: با تحقق این امر فعالیت یک واحد صنفی و کسبه خرده فروش تحت پوشش یک برند قرار می گیرد و ضمن افزوده شدن اعتبار وی در بازار می تواند از تجربیات و دانش بین المللی بهره بگیرد و نیروهای متخصص را در امر فروش بکار ببندد و از طرفی با مدیریت علمی به کاهش ریسک زیاندهی خود کمک کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.