صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / ظرفیت بلیت و مهلت فروش جشنواره فیلم فجر افزایش یافت
ظرفیت بلیت و مهلت فروش جشنواره فیلم فجر افزایش یافت

درپی استقبال مخاطبان؛

ظرفیت بلیت و مهلت فروش جشنواره فیلم فجر افزایش یافت

پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در پی استقبال گسترده از آن، با نظر مساعد دبیر جشنواره مهلت خرید و تعداد بلیت‌ها تمدید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، تا ظهر روز دوشنبه اول بهمن ماه یعنی بعد از حدود ۳۰ ساعت از شروع پیش فروش بلیت‌ها ظرفیت اغلب سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید.
با وجود پایان یافتن ظرفیت اغلب سالن‌ها، تقاضای مخاطبان به گونه‌ای بود کهابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره با درخواست‌ها برای افزایش ظرفیت و همچنین تمدید مهلت خرید بلیت‌ها موافقت کرد.
براساس تصمیم ابراهیم داروغه‌زاده از امشب دوشنبه اول بهمن ماه ساعت ۲۰ ظرفیت تازه‌ای برای خرید بلیت‌ها فراهم و همچنین مهلت خرید تا ساعت ۲۴ اول بهمن ماه تمدید می‌شود.

**اعلام سانس‌ها و برنامه اکران «فجر۳۷» در سینمای اهالی رسانه

مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اعلام اینکه سانس‌های نمایش فیلم در سینمای اهالی رسانه از ساعت ۱۳ آغاز می‌شود تاکید کرد: امسال تمامی سئوال ها در نشست پرسش و پاسخ آثار به صورت مکتوب مطرح خواهد شد.
مسعود نجفی در مورد سانس‌های نمایش آثار جشنواره در پردیس سینمایی ملت که به اهالی رسانه اختصاص یافته است، گفت: نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۳آغاز می‌شود و سانس‌های بعدی به ترتیب ۱۵:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ خواهند بود و پس از نمایش هر فیلم نشست پرسش و پاسخ آن برگزار می شود که امسال براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمامی سئوال‌های نشست به صورت مکتوب مطرح ‌شود.
نجفی همچنین تاکید کرد: پیش از شروع نمایش هر فیلم مراسم عکاسی از عوامل برگزار خواهد شد.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی، ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.