صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر تا دو سال آینده
تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر تا دو سال آینده

تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر تا دو سال آینده

‌معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر به طول 86 کیلومتر تا آخر سال 99 تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

بزرگراه

‌علی یوسف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: در حال حاضر از سمت اردبیل ۲۸ کیلومتر تا سه راهی صحرا این محور به بهره‌برداری رسیده و زیر ترافیک رفته است.

وی با بیان اینکه از سمت مشگین‌شهر نیز ۱۵ کیلومتر تکمیل شده و در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ۴۳ کیلومتر وسط این پروژه در قرارداد موسسه عاشوراست که ۵ کیلومتر آن امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و حدود ۳۵ کیلومتر باقیمانده نیز در قطعات مختلف با تکمیل ابنیه‌ها در حال ساخت است.

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در سال آینده این بزرگراه را تا ارباب‌کندی به شکل کامل به بهره‌برداری برسانیم و در مجموع بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر نیز تا آخر سال ۹۹ تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.

یوسف‌زاده با بیان اینکه در یک سال گذشته افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه بستر تحول شگرف در توسعه راه‌های مواصلاتی و شریانی را فراهم کرده است، افزود: با تلاش و پیگیری‌های استاندار اردبیل و مدیر کل راه و شهرسازی استان هم در بودجه سالجاری و هم سال آینده توجه جدی به توسعه بزرگراه‌های استان انجام شده است.

وی تلاش پیمانکاران این پروژه را در تکمیل این محور شریانی یادآور شد و تصریح کرد: پیمانکاران این پروژه به رغم بدهی ۳۰ میلیارد تومانی با قوت و قدرت پروژه را به پیش می‌برند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در حالی که اعتبار مصوب سال ۹۶ قانون بودجه برای این پروژه کمتر از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است امسال این رقم به ۱۴ میلیارد تومان افزایش یافته که تاکنون بیش از ۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

یوسف‌زاده هدفگذاری این اداره کل را تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر تا ورودی ارباب‌کندی تا هفته دولت سال آینده اعلام کرد و افزود: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده و به همت مجموعه استانداری، راه و شهرسازی و پیمانکار سعی بر این است تا این پروژه هر چه سریعتر تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی در پایان اظهار کرد: اقداماتی که در دو سال اخیر در حوزه جذب اعتبارات در بخش راه انجام شده اقدامات شایسته‌ای است که در تاریخ راهسازی استان اردبیل بی‌سابقه به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.