صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / بنی تمیم: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات کشتی ندارم
بنی تمیم: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات کشتی ندارم

بنی تمیم: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات کشتی ندارم

سرپرست فدراسیون کشتی، گفت‌: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات ندارم و هر زمانی که وزارت ورزش و جوانان صلاح بداند آمادگی برگزاری انتخابات وجود دارد.

حمید بنی تمیم محمد شروین اسبقیان

به گزارش کسب و کار نیوز، حمید بنی تمیم در مورد جلسه ستاد عالی بازی‌های  المپیک، بیان کرد: جلسه خیلی خوبی بود که می‌تواند به کادرفنی تیم ملی آزاد و فرنگی برای رسیدن به اهدافشان که کسب سهمیه المپیک و مدال است، کمک کند. در این جلسه مباحث فنی مطرح شد و قرار است که دوباره جلساتی داشته باشیم و همه کمک کنیم تا به مدال المپیک برسیم.

بنی تمیم در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی نیز، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف برگزاری مجمع ایجاد آرامش است که ما تا حدودی به این آرامش رسیده ایم. در گذشته و فضای فعلی به گونه‌ای عمل شده است که کار قائم بر شخص نباشد. رسول خادم ریل گذاری در مسائل فنی و اقتصادی کرده است و از این رو هر کسی سکان هدایت فدراسیون را دست بگیرد، کار سختی پیش رو نخواهد داشت.

وی در مورد حضور خود در انتخابات فدراسیون کشتی نیز، بیان‌ کرد: در حال‌ حاضر زمان کافی برای آوردن اسم افراد نیست. ما باید به اصل موضوع که برگزاری اردوها و رسیدن به کسب سهمیه المپیک و در نهایت مدال  المپیک است برگردیم. با این حال هر زمانی که وزارت ورزش  و جوانان صلاح بداند آمادگی برگزاری مجمع وجود دارد. در مورد حضور خودم در انتخابات هم فعلا تصمیمی ندارم و هیچ چیزی در این مورد نمی‌توانم هم اکنون بگویم و موضوع مهم برای ما برگزاری اردوها و اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.