چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / مسئولان ‌اجازه خروج سرمایه‌گذاران ‌از سیستان و بلوچستان را ندهند
مسئولان ‌اجازه خروج سرمایه‌گذاران ‌از سیستان و بلوچستان را ندهند

استاندار:

مسئولان ‌اجازه خروج سرمایه‌گذاران ‌از سیستان و بلوچستان را ندهند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرمایه گذار با کوچک ترین عدم همکاری و همراهی از یک منطقه به منطقه‌ای دیگر کوچ می کند، بیان کرد: نباید مسئولان در هر رده ای‌ اجازه دهند که به راحتی سرمایه ها از سیستان و بلوچستان با این همه ظرفیت سرمایه گذاری خارج شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان

‌به گزارش کسب و کار نیوز- منطقه سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در حاشیه همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار به خبرنگاران گفت: تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری در این استان به طور جدی پیگیری می شود که در این زمینه بر تمام امورات نظارت شده و اجازه نخواهم داد کسی فعالیت اشتغالزایی و تولید در این استان را با کندی پیش ببرد‌.

موهبتی خاطرنشان کرد: تمام فرمانداران، مدیران کل، قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی برای جذب سرمایه‌گذار از هیچ کوششی دریغ نکنند‌.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان فرصت های سرمایه گذاری مناسبی دارد و در هر نقطه آن گنج هایی نهفته که نیاز به شکوفا شدن دارند‌.

وی بیان کرد: هر سرمایه گذاری که برای انجام فعالیتی در سیستان و بلوچستان ورود کرد باید بعد از آن خود مسئول پیگیر باشد و تمام مسائل اداری آن را تا به نتیجه رسیدن پیگیری کند‌.

موهبتی به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار اشاره کرد و افزود: این شهرستان بهترین نقطه برای سرمایه گذاری در استان و حتی کشور است‌.

وی ادامه داد: بزودی کارگروهی تخصصی تشکیل و مصوبات نخستین همایش فرصت‌های سرمایه ‌گذاری سیستان و بلوچستان در آن بررسی و مشکلات آنها از پیش رو برداشته می شود‌.

استاندار سیستان و بلوچستان از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواست که تسهیل گری لازم در امور سرمایه‌گذاری را داشته باشند تا شاهد توسعه پایدار این نقطه از ایران اسلامی باشیم‌.

وی گفت: سیستان و بلوچستان پیشانی جمهوری اسلامی ایران و راهبردی ترین استان کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی است‌.

موهبتی از همراهی و مساعدت همه دستگاههای اجرایی، مسئولان محلی، مدیران کل بویژه سازمان منطقه آزاد چابهار برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان قدردانی کرد‌.

وی حضور بیش از ۵۰۰ سرمایه گذار در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان را نقطه عطفی برای آغاز فصل جدید توجه به سرمایه گذاری بومی این استان دانست و خاطرنشان کرد: این همایش ویژه سرمایه گذاران بومی به منظور آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری بوده است.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.