صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / هیچ کاری مهم‌تر از بیان دستاوردهای انقلاب نیست
هیچ کاری مهم‌تر از بیان دستاوردهای انقلاب نیست

معاون استاندار خراسان‌شمالی:

هیچ کاری مهم‌تر از بیان دستاوردهای انقلاب نیست

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌شمالی با تأکید بر این‌که مسئولان وظیفه فراهم کردن تدارکات جشن را برعهده دارند، افزود: هیچ کاری مهم‌تر از بیان دستاوردهای انقلاب نیست و مسئولان باید همکاری لازم را در این‌باره داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی

به گزارش کسب و کار نیوز، «ولی‌الله حیاتی» در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که دشمنان انقلاب اسلامی همه توطئه‌ها را انجام دادند تا انقلاب اسلامی به سرانجام نرسد، افزود: انقلاب اسلامی با گوشت و خون مردم عجین شده است و ریشه‌های انقلاب در سراسر گیتی عمق یافته است.

وی ادامه داد: باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب به خوبی تشریح شود و به مردم ارائه شود.

حیاتی خاطرنشان کرد: دشمن سعی خود را خواهد کرد تا میان مردم و حاکمیت تفرقه بیندازد اما غافل از این هستند که مردم ایران به رغم کاستی‌هایی که وجود دارد حاضر نیستند از انقلاب اسلامی جدا شوند و همیشه پشت انقلاب اسلامی خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی گفت: هر کجا که انقلاب اسلامی با تهدید مواجه شده است مردم با تمام وجود در صحنه حضور پیدا کردند و از مرزهای جغرافیایی و معنوی خود دفاع کردند.

به گفته این مقام مسئول، جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید مردمی برگزار شود از این جهت که انقلاب به دست مردم به ثمر نشسته است و دوام آن نیز به دست مردم خواهد بود.

حیاتی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین اقدامات استاندار خراسان‌شمالی این است که مسجد را محلی برای گفت‌وگو انتخاب کرده است و این نشان می‌دهد که باید به گذشته بازگردیم و از ریشه‌های خود فاصله نگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی گفت: نباید جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به مراکز شهرها اختصاص یابد بلکه باید در حاشیه شهرها و روستاهای این جشن‌ها منتقل شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همه بیان شود.

حیاتی

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی معیشت مردم را نشانه گرفتند اما ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم موجب اعتماد بیشتر می‌شود.

حیاتی فعالیت رسانه‌ها را مهم دانست و ادامه داد: مهم‌تر از عملکرد، نمایش این عملکردهاست و باید پوشش خبری به طور کامل انجام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.