صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / کمک­‌هزینه بنیاد ملی نخبگان برای عزیمت به عتبات عالیات/اعلام مهلت ثبت‌نام
کمک­‌هزینه بنیاد ملی نخبگان برای عزیمت به عتبات عالیات/اعلام مهلت ثبت‌نام

کمک­‌هزینه بنیاد ملی نخبگان برای عزیمت به عتبات عالیات/اعلام مهلت ثبت‌نام

بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای برنامه­‌های فرهنگی خود، در سال جاری کمک­ هزینه عزیمت به عتبات عالیات را به تعدادی از دانشجویان مشمول پشتیبانی تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی جاری پرداخت می‌کند.

بنیاد ملی نخبگان

به گزارش کسب و کار نیوز، بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی خود قصد دارد در سال جاری کمک­ هزینه عزیمت به عتبات عالیات را به تعدادی از دانشجویان مشمول پشتیبانی تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی جاری پرداخت کند.

مبلغ این کمک ­هزینه به ازای هر مشمول، حداکثر پانزده میلیون ریال است که در صورت همراهی همسر در سفر، به حداکثر بیست میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

این کمک ­هزینه به افرادی پرداخت می‌شود که در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ مشمول بهره‌مندی از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان هستند و پیش­تر از تسهیلات بنیاد برای سفر عمره مفرده یا عتبات عالیات بهره‌مند نشده‌­اند.

با توجه به محدودیت بودجه، ظرفیت بهره‌­مندی از این تسهیلات محدود است؛ از این رو مشمولان این کمک‌ هزینه پس از ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

هر یک از مشمولان شرایط، برای درخواست بهره­‌مندی از این تسهیلات، لازم است از اول تا پنجم بهمن ماه سال جاری، پس از ورود به سامانه سینا به نشانی Sina.bmn.ir درخواست بهره­‌مندی از اعتبار اعزام به عتبات عالیات را در بخش ثبت درخواست > جایزه­‌های فرهنگی ثبت کنند. در این مرحله نیاز به درج مستندات هزینه‌کرد نیست و در مراحل بعدی، مدارک هزینه‌کرد، از طریق سامانه دریافت خواهد شد.

بر اساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، در سال جاری بنیاد کاروانی برای اعزام به عتبات عالیات نخواهد داشت و متقاضیان می‌ توانند از طریق کاروان‌های اعزامی دانشگاه‌ها یا سایر کاروان‌های تحت نظارت مستقیم سازمان حج و زیارت، عزیمت و کمک هزینه خود را از بنیاد دریافت کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.