صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود
تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود

تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود

در راستای ارائه خدمات حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و با همت مرکز تجاری‌سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، نشست معرفی خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک از شرکت‌ها در این پارک برگزار می‌شود.

صنایع الکترونیک

به گزارش کسب و کار نیوز، به همت مرکز تجاری‌سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی، نشستی با حضور مدیران صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال حوزه صنایع الکترونیک برگزار می‌شود.

در این نشست ضمن پاسخ به سؤالات و ابهامات شرکت‌های پارک فناوری پردیس، امکان ثبت‌نام برای دریافت خدمات در میز ارائه خدمت که در روز نشست مستقر خواهد بود، برقرار است.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال حوزه صنایع الکترونیک (ارتباطی، رایانه‌ای اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار، الکترونیک نوری، الکترونیک مصرفی، اتوماسیون، الکترونیک کاربردی و قطعات الکترونیکی) اعلام کرده است.

حمایت این صندوق، در قالب پرداخت تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی و صدور ضمانت‌نامه پس از بررسی فنی، اقتصادی و اعتبارسنجی خواهد بود.

نشست معرفی خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی دوم بهمن‌ماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در سالن سراج این پارک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.