صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / آزمون: هواداران چرا انتظار قهرمانی دارند؟
آزمون: هواداران چرا انتظار قهرمانی دارند؟

آزمون: هواداران چرا انتظار قهرمانی دارند؟

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با قدردانی از حمایت هوادارن از تیم ملی عنوان کرد همه به جای ایجاد انتظار قهرمانی، به تیم ملی کمک کنند.

سردار آزمون / ایران و ویتنام

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سردار آزمون ، درباره وضعیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به صحبت پرداخت. مهاجم تیم ملی معتقد است انتظارات هواداران برای قهرمانی، فشار را روی تیم ملی زیاد می‌کند به همین خاطر او از هواداران می‌خواهد انتظارات را بالا نبرند و فقط حمایت کنند تا تیم ملی به هدف خود برسد.

در ادامه گفت‌وگوی خبرنگار ایسنا را با سردار آزمون می‌خوانید:

* بازی با عراق را چطور ارزیابی می‌کنی؟ در این بازی گل نزدیم اما تیم ملی بدون گل خورده به مرحله بعد صعود کرد.

واقعا بسیار خوب است که گلی در سه بازی دریافت نکردیم. البته در بازی عراق واقعا شرایط سخت شده بود. البته اگر ما جای عراق بودیم قطعا نوع بازی تیم ملی تغییر می‌کرد و طور دیگری بازی می‌کردیم.

* به نظر می‌آمد ایران مقابل عراق اقتصادی بازی کرد و برای برد به میدان نرفته بود.

وقتی ما تیم صدرنشین هستیم دیگر برایمان فرقی ندارد ببریم یا مساوی کنیم. قصد ما این بود که به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم که این اتفاق هم رخ داد. قطعا اگر عراق گلی می‌زد، طور دیگری بازی می‌کردیم. واقعیت این است که ما برابر عراق نمی‌خواستم ریسک کنیم.

* برایتان مهم است که در مراحل بالاتر به مصاف چه تیمی بروید؟

واقعا فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی کنیم. چین یا هر تیم دیگری باشد ما فقط برای بردن بازی می‌کنیم اما شخصا دوست دارم با تیم‌های قدرتمندتری بازی کنیم.

* در سه بازی هواداران ایران با حضور در ورزشگاه‌ها واقعا از تیم ملی حمایت کردند. البته این هواداران انتظار قهرمانی هم دارند.

چرا انتظار قهرمانی دارند؟

* تیم خوبی داریم و همین موضوع باعث شده هواداران انتظار قهرمانی داشته باشند.

قبول دارم تیم خوبی داریم اما عربستان، ژاپن، استرالیا و کره جنوبی هم تیم‌های خوبی دارد. هواداران باید به ما کمک کنند تا به جام قهرمانی برسیم نه این که با ایجاد انتظار فشار را روی بازیکنان و تیم، زیاد کنند. در نهایت هم نتیجه این فشار روی تیم این می‌شود که ما نتوانیم کار خودمان را به درستی انجام دهیم. مثلاً همین بازی مقابل عراق را بی دلیل حساس کردند. این یک بازی معمولی بود. فوتبال همیشه از سیاست جداست. البته حمایت هوادارن در ورزشگاه‌ها تا به حال انرژی ما را دو چندان کرده است.

* آقای گلی جام ملت‌های آسیا؛ آیا رسیدن به این عنوان برایت مهم است؟

فقط موفقیت تیم ملی برایم مهم است و اصلا به آقای گلی فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام

 

 

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.