صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / شورای امنیت امروز در مورد یمن تشکیل جلسه می‌دهد

شورای امنیت امروز در مورد یمن تشکیل جلسه می‌دهد

شورای امنیت سازمان ملل امروز (جمعه)جلسه‌ای غیر علنی به منظور بررسی گزارش سالانه کمیته کارشناسان و توصیه‌های آنان در مورد بحران یمن تشکیل می‌دهد.

شورای امنیت

به گزارش کسب و کار نیوز، شورای امنیت امروز جلسه‌ای پشت درهای بسته با هدف پرداختن به گزارش سالیانه کمیته کارشناسان و توصیه‌های آنان در مورد بحران یمن تشکیل می‌دهد.

در همین حال سازمان ملل روز پنجشنبه از جان سالم به در بردن رئیس تیم مامور آن به نظارت بر توافق آتش‌بس در شهر الحدیده پس از اصابت گلوله‌ای به خودروی زرهی وی خبر داد.

شبکه العربیه افزود، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل در این باره گفت:‌ ما اطلاعاتی درخصوص عامل یا عوامل این تیراندازی در اختیار نداریم.

در همین راستا، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه رسمی‌اش در توئیتر نوشت: عدم آگاهی سازمان ملل از منبع تیراندازی در الحدیده بسیار نگران کننده است و به دو علت صورت می‌گیرد، علت اول اینکه این موضوع حاکی از  بی تجربگی تیم ناظر سازمان ملل متحد بر روند توافق صلح الحدیده است. علت دوم و محتمل‌تر این است که سازمان ملل بر موضوع تیراندازی کشورهای متجاوز و مزدوران آنها به سمت کاروان تیم ناظر بر مذاکرات صلح سرپوش می‌گذارد و این امر جانبداری این سازمان از ائتلاف عربی را به اثبات می‌رساند.

انتهای پیام

مترجم: منصوره حسنی

دبیر: مهران ثنایی

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.