صفحه اصلی / استان ها / سمنان / مه‌ گرفتگی شدید در محورهای شمالی استان سمنان
مه‌ گرفتگی شدید در محورهای شمالی استان سمنان

رئیس پلیس راه استان به ایسنا خبرداد:

مه‌ گرفتگی شدید در محورهای شمالی استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از مه گرفتگی غلیظ در محورهای شهمیرزاد فولادمحله و محور سمنان - فیروزکوه در استان سمنان خبر داد.

مه‌گرفتگی

سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: این مه‌گرفتگی در گردنه‌های فولاد محله و مناطق منتهی و پیرامونی روستای افتر در شهرستان سرخه بیشتر است.

وی با اشاره به دو طرفه بودن برخی مناطق این محورها از رانندگان وسائل نقلیه خواست در حین عبور از این محورها نکات ایمنی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به ابری بودن آسمان امروز استان و در پیش بودن تعطیلات آخر هفته تصریح کرد: از رانندگان در خواست می‌شود در صورت استفاده از محورهای استان و به خصوص محورهای شمالی و کوهستانی استان تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده های این استان خاطرنشان کرد: علاوه بر محور اولنگ رامیان، از روز گذشته تا ساعت ۶روز شنبه تردد هرگونه موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت‌های امدادی و انتظامی از محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد در همه محورهای استان در حال جریان و عادی است افزود: براساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش همکاران پلیس راه و راهداری ترافیک و رفت و آمد در همه محورهای این استان عادی است و مشکلی از این رو وجود ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.