صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / جشنواره شهر برفی در افوس برگزار می‌شود
جشنواره شهر برفی در افوس برگزار می‌شود

جشنواره شهر برفی در افوس برگزار می‌شود

شهردار شهر افوس از برگزاری جشنواره شهر برفی در این شهر خبر داد و گفت: از همه حجم‌سازان و علاقه‌مندان به حجم‌های برفی دعوت می‌شود در این برف آورد شرکت کنند.

شهر برفی

به گزارش کسب و کار نیوز، «روح‌الله بابایی» با اشاره به بارش‌های اخیر برف در شهر افوس اظهار کرد: سومین دوره جشنواره ملی شهر برفی ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه به میزبانی استان اصفهان در پیست اسکی منطقه گردشگری شهر برفی افوس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به میزان بارش برف در شهر افوس، شرایط مطلوبی برای برگزاری این جشنواره در شهر افوس وجود دارد از همین‌رو ستاد دائمی جشنواره در نظر دارد از هنرمندان، مجسمه‌سازان و علاقه‌مندان به ساخت سازه‌های برفی، برای شرکت در بزرگ ترین برف آورد کشور دعوت کند.

شهردار با اشاره به همزمانی برگزاری این جشنواره با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و امید در شهر افوس برگزار خواهد شد.

بابایی گفت: با توجه به سابقه برگزاری دو دوره پیشین این جشنواره در شهر افوس، برنامه‌ریزی برای فراهم آوردن مقدمات پذیرایی از بیش از ۱۰۰ هزار نفر را فراهم خواهیم کرد.

بابایی با دعوت از علاقه‌مندان برای حضور و ثبت‌نام در جشنواره گفت: اطلاعیه‌های برگزاری این جشنواره در سایت شهرداری افوس و کانال‌های اطلاع‌رسانی جشنواره منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.