صفحه اصلی / استان ها / سمنان / تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در گرمسار
تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در گرمسار

امدادرسانی به 89 حادثه‌دیده؛

تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در گرمسار

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو تصادف زنجیره ای در محور ایوانکی -گرمسار در شب گذشته خبر داد و گفت: در این دو حادثه 8 خودروی سبک و سنگین با هم برخورد کردند و 89 نفر دچار حادثه شدند.

تصادف زنجیره‌ای هشت دستگاه خودرو

علی یحیایی در گفت‌وگو گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حادثه اول که ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه شب گذشته در محور لغزنده ایوانکی – گرمسار کیلومتر ۲۰ اتفاق افتاد، دو دستگاه تریلی و یک سواری پراید با هم برخورد کردند که در این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در یک تصادف زنجیره ای دیگر در شب گذشته در همان محور، ایوانکی به گرمسار، دو دستگاه اتوبوس، دو تریلر و یک دستگاه خودرو سواری پژوه ۲۰۶ با هم برخورد کردند که حدود ۷۸ نفر دچار حادثه شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: در مجموع دو حادثه شب گذشته به بالغ بر ۸۹ نفر که در تصادفات زنجیره ای دچار حادثه شدند امداد رسانی انجام شد.

یحیایی خاطرنشان کرد: این دو حادثه خوشبختانه هیچ تلفات جانی داشت، ۸ نفر مصدوم شدند که ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۳ نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای بارانی و برفی محورهای استان لغزنده خواهد بود، از رانندگان خواست فاصله ایمنی را در رانندگی رعایت کنند و حتی المقدور از انجام مسافرت های غیرضرور خودداری کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.