صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / بهت جهانیان از مقاومت انقلاب اسلامی

بهت جهانیان از مقاومت انقلاب اسلامی

رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه عزت، شرف، قدرت، دیانت و استقلال از جمله دستاوردهای مقاومت ۴۰ ساله نظام اسلامی در برابر دشمنان است، گفت: این ایستادگی و مقاومت در انقلاب اسلامی تمام جهانیان را بهت زده کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن تقی لو، امروز ۲۷ دی، در همایش فرهیختگان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: گذراندن ۴۰ سال از انقلاب اسلامی یعنی اینکه ۴۰ سال هویت، ۴۰ سال مبارزه و ۴۰ سال مقاومت و استقامت و دیانت و پایداری را گذراندیم.

وی گفت: جوانان این مرز و بوم برای اینکه با دشمن بجنگند و اجازه ندهند دشمن وارد میهن شود در عراق و سوریه مردانه ایستادگی کردند و ما امروز مدیون آن‌ها هستیم.

رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا افزود: جوانان و فرزندان این مرز و بوم ۴۰ سال در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی با دشمنان نبرد کردند.

وی با بیان اینکه عزت، شرف، قدرت، دیانت و استقلال از جمله دستاوردهای مقاومت ۴۰ ساله نظام اسلامی در برابر دشمنان است، ادامه داد: این ایستادگی و مقاومت در انقلاب اسلامی تمام جهانیان را بهت زده کرد.

رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند که ما از شر محمدرضا پهلوی خلاص شدیم اما از شر تربیت شدگان غرب به این زودی خلاص نمی‌شویم لذا امام راحل به همه گوشزد کردند که تصور نکنیم دشمن دست از سر ما برداشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان تا سرنگونی نظام اسلامی از تلاش دست برنمی دارند، تصریح کرد: دشمنان می‌گویند اگر به دنبال امنیت و آرامش هستید باید با کدخدای جهان کنار بیایید.

رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا گفت: امروز سلطنت طلبان اندک هستند؛ دلدادگان سمت غرب در عرصه‌های مختلف ظاهر می‌شوند و منفی بازی و منفی گویی می‌کنند.

تقی لو یادآور شد: دشمنان از مسائل موجود در کشور در راستای تشویش اذهان عمومی سوءاستفاده کرده و مشکلات را بزرگ نمایی می‌کنند.

انتهای پیام

دبیرخبر: سولماز خوان

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.