صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / اختصاص ۶۳ هزار میلیارد تومان منابع برای تولید و اشتغال در خراسان‌رضوی

جمشیدی خبر داد

اختصاص ۶۳ هزار میلیارد تومان منابع برای تولید و اشتغال در خراسان‌رضوی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌رضوی از اختصاص 63 هزار میلیارد تومان منابع برای تولید و اشتغال در استان خبر داد.

سرمایه‌گذاری

به گزارش کسب و کار نیوز، «رضا جمشیدی» امروز در شصتمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی مشهد، اظهار کرد: امسال در قالب اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه دولت منابعی را برای برنامه‌هایی را برای حمایت از تولید و اشتغال پیش‌بینی کرده و در قالب ۶ دستگاه‌ ملی تفاهم‌نامه‌هایی را میان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت‌خانه منعقد شده است.

وی ادامه داد: مجموع منابعی که پیش‌بینی شده حدود ۶۳ هزار میلیارد تومان بوده و برای این رقم حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌رضوی افزود: یکی از این برنامه‌ها مربوط به حوزه وزارت سازمان صمت بوده که مجموع منابع این حوزه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از کل ۶۳ هزار میلیارد تومان بوده و حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان هم برای طرح‌های نیمه تمام پیش‌بینی شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: هم‌چنین حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های بازسازی و نوسازی پیش‌بینی شده و ۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گردش برای واحدهای صنعتی و معدنی لحاظ شده است.

وی یادآور شد: ما در سال گذشته نخستین و تنها استانی بودیم که کمک‌های فنی و اعتباری را به‌صورت عملیاتی انجام دادیم، ما در تخصیص‌های عمرانی خود میزان تخصیص نقد کمی داشتیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.