صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر
اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر

اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر

معاون بهداد ناجا با اشاره به آماده شدن نهمین بیمارستان ناجا در شهر کرمانشاه، گفت: ۳ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیگر نیروی انتظامی به ترتیب اولویت در استان های ارومیه، زاهدان و اصفهان احداث می شوند.

سفر وزیر بهداشت به روستاهای محروم استان خراسان جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار سید محمدرضا سید احمدیان در حاشیه سفر به استان اصفهان درباره توسعه بیمارستان‌های نیروی انتظامی در استان‌های کشور، اظهارکرد: ساخت بیمارستانهای ناجا در درجه اول براساس آمایش سرزمینی، جمعیت و تعداد خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان این نیرو، یکی از اولویت های کاری معاونت بهداد ناجا است که براساس منابع در اختیار، اقدام می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال حاضر از ۸ بیمارستان افتتاح شده برخوردار است، گفت: نهمین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیروی انتظامی در استان کرمانشاه آماده شده که در صورت تامین منابع لازم به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

معاون بهداد نیروی انتظامی بیان کرد: بعد از اتمام کار بیمارستان ناجا در کرمانشاه، ۳ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیگر نیز به ترتیب اولویت استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و اصفهان احداث خواهد شد.

به گفته سردار سید احمدیان، علاوه بر کارکنان و خانواده های آنان، سایر مردم نیز می توانند از خدمات بیمارستان های ناجا براساس ضوابط و شرایط تعیین شده استفاده کنند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی در ادامه یکی از اقدامات مهم معاونت بهداد ناجا را اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و مرزی و ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم این مناطق در قالب طرح های مردم یاری ذکر کرد و گفت: این طرح بیشتر در هفته ناجا، ایام و مناسبت های مختلف و همچنین در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و … انجام می شود.

وی از اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر امسال به مناسبت جشن ۴۰ سالگی انقلاب خبر داد و گفت: سعی می کنیم بیشتر پزشکان خود را به استان های محروم و نقاط مرزی اعزام و بتوانیم در این ایام به مردم عزیز این مناطق خدمت رسانی شایسته ای ارائه دهیم.

سردار سید احمدیان، به افتتاح مرکز سلامت روان و رفتار کارکنان با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ستاد کل نیروهای مسلح شغل پلیس را یک شغل پر استرس می داند به همین دلیل اولین “مرکز سلامت روان و رفتار کارکنان” در نیروی انتظامی راه اندازی شد و این نشانه اهمیتی است که ناجا برای سلامت روحی و روانی کارکنان خود قائل است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، معاون بهداد ناجا خاطر نشان کرد: هم اکنون دفاتر این مرکز نیز در استان ها فعال شده تا طی یک برنامه ریزی مدون کارکنان و سربازان وظیفه مشغول خدمت در نیروی انتظامی با کمترین آسیب های روحی و روانی مواجه شوند.

انتهای پیام

دبیرخبر: سولماز خوان

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.