چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / آماده‌باش کامل راهداران استان اردبیل برای عملیات زمستانی

آماده‌باش کامل راهداران استان اردبیل برای عملیات زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده‌باش کامل راهداران برای انجام عملیات زمستانی در همه محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

اکیپ راهداری زمستانی

به گزارش کسب و کار نیوز، «علی رحمتی» در بازدید از اداره ماشین‌آلات راهداری گفت: با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر بارش برف سنگین در روزهای آخر این هفته اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بسیج همه امکانات و تجهیزات آماده خدمات‌رسانی به مردم در جاده‌هاست.
 
وی از آمادگی ۴۵۸ نفر نیروی انسانی با ۲۵۱ دستگاه ماشین‌آلات  در قالب ۱۲۰ اکیپ خبر داد و افزود: راهداران سختکوش دیار سبلان در ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان در همه محورهای مواصلاتی مستقر هستند تا مردم در این ایام هیچ مشکلی در رفت و آمد نداشته باشند.
 
دبیر کمیسیون اجرایی ایمنی راه‌های استان اردبیل با اشاره به این‌که تاکنون ۱۵ هزار تن نمک برای انجام عملیات زمستانی خریداری و انبار شده است، گفت: این میزان نمک از استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان تهیه و در راهدارخانه‌های استان انبار شده است.
 
عضو شورای اداری استان اردبیل از مردم و مسافران خواست پیش از سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شده و زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
 
رحمتی  با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی راهداران در خدمت‌رسانی به مردم اظهارامیدواری کرد که با برفروبی و نمک‌پاشی بموقع همکاران هیچ مسدودی در محورها نخواهیم داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.