صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مربی اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری: در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتظار بیشتری داشتیم
مربی اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری: در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتظار بیشتری داشتیم

مربی اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری: در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتظار بیشتری داشتیم

مربی اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: از تیم پیست انتظار نتیجه بهتری داشتیم.

دوچرخه سواری پیست

بهروز فرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نتایج رکابزنان ایرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: با توجه به شرایط مالی فدراسیون و افزایش قیمت دلار و کمبود اردو نباید به دنبال نتایج آنچنانی باشیم.

وی ادامه داد: رکوردمان در ۴ کیلومتر تیمی خوب بود و سال ۲۰۰۸ تقریباً با چنین رکوردی مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرده بودیم. بهترین رکورد این بخش کشور را شاهد بودیم و با توجه به میانگین سنی رکابزنان، عملکرد امیدوارکننده بوده است.

فرزاد یادآور شد: در ۱۵-۱۰ سال گذشته همواره در ۴ کیلومتر تیمی جزو مدعیان بوده‌ایم اما امسال با یک رکورد خوب از کسب مدال بازماندیم.

این مربی لرستانی اضافه کرد: در مجموع انتظار بیشتری از بچه‌ها داشتیم و پیش‌بینی ما کسب نتایج بهتری بود.

وی تصریح کرد: در کسب این نتایج باید شرایط مالی فدراسیون را هم درنظر بگیریم که بزرگ‌ترین ضعف‌اش بحث مالی است و با تمام تلاشی که داشته‌اند اما متأسفانه نبود منابع مالی باعث اجرا نشدن برنامه‌های تدارکاتی و فراهم کردن امکانات مطلوب می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در جاکارتا به پایان رسید و رکابزنان ایرانی هیچ مدالی کسب نکردند.

انتهای پیام

دبیر خبر: امیرداود کمالی

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.