صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دژاگه: چرا باید جلوی عراق ریسک می‌کردیم؟
دژاگه: چرا باید جلوی عراق ریسک می‌کردیم؟

دژاگه: چرا باید جلوی عراق ریسک می‌کردیم؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال معتقد است بهترین استراتژی مقابل عراق، کنترل بازی بود که هم تیمی‌هایش این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دادند.

اشکان دژاگه

به گزارش کسب و کار نیوز، اشکان دژاگه بعد از تساوی تیم ملی ایران و عراق در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر در گروهمان اول شدیم و این موضوع از همه چیز مهم‌تر است. همچنین بدون گل خورده و هفت گل زده به مرحله بعدی رفتیم. امروز سعی کردیم گل بزنیم اما گاهی اوقات پیش‌ می‌آید که توپ به گل نمی‌رود. فشار بیشتر روی عراق بود و آن‌ها باید این بازی را می‌بردند تا صدرشین می‌شدند. با این حال بازی بیشتر دست ما بود.

او افزود: چرا باید در چنین بازی‌ای با حمله کردن، ریسک کنیم. ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و عراق جلو بیاید چون فشار روی آن‌ها بود. فکر می‌کنم این کار را خوب انجام دادیم و این استراتژی ما بود؛ در نهایت نیز به هدفمان رسیدیم و صدرنشین شدیم.

کاپیتان تیم ملی در پایان و در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی می‌کند ایران با چه تیمی در مرحله بعدی مصاف کنند، بیان کرد: آنقدر تیم شنیده‌ام که می‌توانیم جلوی آن‌ها بازی کنیم که نمی‌دانم. ما سعی کردیم صدرنشین شویم تا در مرحله بعدی کارمان راحت‌تر باشد. البته نمی‌خواهم بگویم با تیم آسان‌تری بازی می‌کنیم چون تیم‌ها در مرحله بعدی می‌جنگند و بازی‌های سختی خواهیم داشت. هر تیمی که بیاید، باید از دقیقه اول نشان دهیم که چه تیمی هستیم و امیدوارم بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام  

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.