صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / حباب سکه امروز ۴۰۰ هزار تومان شده است
حباب سکه امروز ۴۰۰ هزار تومان شده است

کشتی آرای

حباب سکه امروز ۴۰۰ هزار تومان شده است

کشتی آرای قیمت سکه را ۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: حباب سکه امروز ۴۰۰ هزار تومان شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، کشتی آرای قیمت سکه را ۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: حباب سکه امروز ۴۰۰ هزار تومان شده است.
محمد کشتی آرای ر خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: امروز در بازار وضعیت خیلی عادی است اما باید یادآور شد که چند روزی است در بازار طلا و سکه رکودی حاکم شده که همراه با تورم است.

وی نوسان قیمت جهانی و قیمت ارز را مهمترین دلایل افزایش قیمت طلا وسکه در روزهای اخیر برشمرد و گفت: حباب سکه امروز ۳۰ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش یافته و به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. دلیل افزایش حباب سکه افزایش تقاضایی است که امروز در بازار رخ داده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره توصیه های کانال های تلگرامی به خرید و فروش طلا و سکه در برخی از روزهای خاص، گفت: مردم توصیه های کانال های تلگرامی را جدی نگیرند چراکه اینها منافع خودشان را هم در نظر می گیرند.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۵۹ هزار و ۶۶۴ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۹٫۶دلار معامله می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند/ فرصت خطا نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.