در این برنامه یک روزه که با حضور ارزیابان، کارشناسان و مدیران صنایع واحدهای کسب و کار برگزار شد، تجربیات موفق سایپایدک در زمینه ارائه آموزش اثربخش برای حاضرین ارائه شد. همچنین ساختار آموزش، برنامهریزی و اجرای آموزش شبکه نمایندگیها و تکنولوژیهای آموزشی در این تور تعالی برای شرکت کنندگان تشریح شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز،لازم به ذکر است سازمان خدمات پس از فروش سایپا به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در به کارگیری فناوریهای نوین در آموزشهای فنی، اقدامات موثری را در جهت افزایش دانش و آگاهی شبکه نمایندگیهای سایپا انجام داده است.
بازدید از نمایشگاه آموزشی سایپایدک، ارائه تجربیات موفق و استانداردهای آموزشی، آشنایی با مراحل اجرایی تجربیات سایپایدک و پرسش و پاسخ شرکت کنندگان با مدیران و کارشناسان آموزش سایپایدک از دیگر بخشهای این تور تعالی بود که در مرکز آموزش سایپایدک برگزار شد.