چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / اعزام بیش از ۲۰۰ متخصص جدید به مراکز درمانی کشور
اعزام بیش از ۲۰۰ متخصص جدید به مراکز درمانی کشور

اعزام بیش از ۲۰۰ متخصص جدید به مراکز درمانی کشور

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با اشاره به برخی کمبودها در مراکز درمانی از نظر متخصص، گفت: طی دو ماه آینده بیش از 200 متخصص جدید به مراکز درمانی در سراسر کشور اعزام خواهند شد.

قاسم جانبابایی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دکتر «قاسم جان بابائی» در حاشیه بازدید از مرکز فوق تخصصی جراحی قلب امیرالمومنین(ع) کردکوی اظهار کرد: امسال بیش از ۷۰ متخصص به مراکز درمانی استان گلستان اختصاص داده شد که از نظر تعداد و به نسبت جمعیت استان از رتبه خوبی در کشور برخوردار بوده است.

وی با اذعان به فرسودگی برخی مراکز درمانی، تصریح کرد: بخشی از کار هتلینگ به نحو مطلوب از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام  شده و بخش‌های باقی‌مانده نیز از محل   اعتبارات بعدی که برای همین منظور اختصاص می‌یابد از نظر  فضای هتلینگ و زیرساخت‌های فنی بیمارستان‌ها اصلاح خواهد شد.

جان‌بابائی با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی و انطباق سطح توقعات و نیازسنجی‌ها با منابع مالی موجود، افزود: با توجه به این‌که ما در شرایط تحریم هستیم و محدودیت‌های مالی زیادی وجود دارد، اما دستاوردهای خوبی در استان داشتیم که نشان از مدیریت صحیح و پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد که با اضافه شدن دستگاه دوم آنژیوگرافی توسط بخش خصوصی در این مرکز پاسخگوئی مناسبی به نیاز مراجعان صورت گیرد.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

ساخت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن آغاز شد/واگذاری اراضی مازاد به بازار مسکن

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، روح الله اکبری دستیار وزیر راه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.