صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اجرای سومین دوره طرح “شهید احمدی روشن” در مشهد

اجرای سومین دوره طرح “شهید احمدی روشن” در مشهد

سومین طرح "شهید احمدی روشن" به همت بنیاد ملی نخبگان و با همکاری بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی با هدف توانمندسازی و مشارکت نخبگان برای حل مسائل واقعی کشور اجرا می‌شود.

شهید احمدی روشن

به گزارش کسب و کار نیوز، بنیاد ملی نخبگان پس از اجرای دو دوره طرح شهید احمدی روشن با هدف توانمندسازی و مشارکت دانشجویان مستعد در نظر دارد با اجرای سومین دوره این طرح گام دیگری در جهت شناسایی و حل مسائل واقعی کشور بردارد.

در طرح شهید احمدی روشن که با همکاری بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی اجرا می‌شود، استادان خبره دانشگاهی و متخصصان برتر صنعتی با شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، هسته‌های نخبگانی مسأله محور را با مشارکت دانشجویان برگزیده تشکیل داده و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل آن‌ها می‌پردازند.

در فراخوان این دوره، گوشه‌ای از نیازمندی‌های مهم کشور در قالب ۴ مسأله مشخص ارائه شده و جمعی از خبرگان صنعتی و دانشگاهی مسئولیت راهبری حل آنها را برعهده گرفته‌اند. بدین ترتیب فرصت مناسبی فراهم آمده تا از میان مستعدین برگزیده جوایز تحصیلی سال ۹۷-۹۸ بنیاد ملی نخبگان در رشته‌های تحصیلی علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و پزشکی بنا به علاقه و رشته تحصیلی خود بتوانند در پروژه‌های تعریف شده با لحاظ اولویت ثبت‌نام کرده و پس از بررسی و تأیید توانایی‌های ایشان، در یکی از هسته‌های نخبگانی شروع به فعالیت کنند.

مستعد مقطع کارشناسی از سال سوم و علاقه‌مند مشارکت در هسته‌های نخبگانی دانشگاه‌های استان خراسان رضوی برای ثبت‌نام در فراخوان دوره سوم این طرح می‌توانند تا ۳ بهمن ماه به سامانه هم‌اندیشان مراجعه و در طرح‌های مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بنیاد نخبگان خراسان‌رضوی مراجعه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.