صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / کرملین: پوتین تحولات سوریه، اوکراین و آمریکا را دنبال می‌کند اما دغدغه اصلی‌اش روسیه است
کرملین: پوتین تحولات سوریه، اوکراین و آمریکا را دنبال می‌کند اما دغدغه اصلی‌اش روسیه است

کرملین: پوتین تحولات سوریه، اوکراین و آمریکا را دنبال می‌کند اما دغدغه اصلی‌اش روسیه است

سخنگوی کرملین امروز (سه‌شنبه) تاکید کرد، رئیس جمهور روسیه به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر وظایفش با دقت شرایط و اوضاع در سوریه، اوکراین و آمریکا را دنبال می‌کند اما اصلی‌ترین دغدغه وی همچنان رفاه و سعادت روسیه است.

پوتین

به گزارش کسب و کار نیوز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: در وهله اول ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دغدغه اتفاقاتی که در کشورش رخ می‌دهد را دارد. همیشه به همین شکل بوده است. اما بدون شک، مسائل بین المللی بخش جدایی‌ناپذیر وظایفش محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی کرملین افزود: سوریه نیازمند توجه دائم پوتین به عنوان یک فرمانده کل قوا است چرا که ارتش ما در این کشور عربی مستقر است.

پسکوف تصریح کرد: پوتین همچنین با دقت اوضاع و شرایط در اوکراین و آمریکا را دنبال می‌کند چرا که روابط روسیه با این دو کشور همچنان خدشه‌دار است.

وی همچنین گفت: ارتباطات رئیس جمهور روسیه با شرکای خارجی طی چند سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است و در حال حاضر داشتن دو یا چند تماس بین‌المللی در هفته چیز غیرعادی و خاصی محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام

مترجم: سپیده هاشمی

دبیر: منصوره زالی

همچنین مطالعه کنید:

کشورهای بریکس به دنبال سامانه پرداخت بین بانکی واحد

به گزارش کسب و کار نیوز ، آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه، اعلام کرد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.