چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / پرداخت بیش از ۱۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی
پرداخت بیش از ۱۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی

پرداخت بیش از ۱۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی

بانک ملی ایران در نه ماه ابتدای سال جاری بیش از ۱۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صنعت و معدن سهم قابل توجهی از تسهیلات این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور ۲۳ هزار و ۸۹۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰۲ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال به این بخش پرداخت شده است.

همچنین از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۵ فقره تسهیلات به ارزش ۲۳ هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تعداد ۵۳ هزار و ۴۳۳ فقره تسهیلات به ارزش ۱۲ هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص یافته است. سهم بخش بازرگانی از کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی کشور طی این مدت، ۹۷ هزار و ۴۷۴ فقره به ارزش ۶۵ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال بوده است.

در نه ماه ابتدای امسال، تعداد ۴۹۱ فقره تسهیلات به ارزش چهار هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال به بخش صادرات و یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۶۵ فقره تسهیلات به ارزش ۴۹۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال به بخش خدمات اختصاص یافته است. در مجموع یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۵۶۲ فقره تسهیلات به ارزش ۷۰۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال در نه ماه ابتدای امسال توسط بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

همچنین مطالعه کنید:

بازار کالا اجازه افزایش قیمت ندارد/ قیمت ارز کاهشی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدرضا فرزین درباره وضعیت بازار ارز و برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.