صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رجبلو: تابحال نشده بود از قهرمانی آسیا بدون مدال برگردم/ اصلا به دوچرخه سواری توجه نمی‌شود

رجبلو: تابحال نشده بود از قهرمانی آسیا بدون مدال برگردم/ اصلا به دوچرخه سواری توجه نمی‌شود

رکابزن ملی پوش ایران گفت: مشکل ما برای قهرمانی آسیا این بود که پیش از رقابتها در مسابقه ای شرکت نکرده بودیم و امیدوارم این داستان تمام شود و ما هم دوباره در مسابقات مختلف حضور داشته باشیم.

محمد رجبلو دوچرخه سواری

محمد رجبلو در گفتگو با ایسنا در باره ی ناکامی خود و تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات پیست قهرمانی آسیا بیان کرد: بزرگترین مشکلی که ما داریم و باعث شده مدال گرفتن سخت شود، مسابقه نرفتن است. ما اگر قبل از قهرمانی آسیا در یک مسابقه با همین سطح یا سنگین تر شرکت کرده بودیم، در بدترین حالت ۴ مدال در قهرمانی آسیا می گرفتیم. البته کشورهای دیگر هم پیشرفت زیادی داشته اند و تجهیزات آنها هم فوق العاده به روز و کامل است.

او ادامه داد: بهترین اتفاقی در این چندسال افتاده این بود که آقای پراش را به عنوان سرمربی پیست انتخاب کردند. ما فوق العاده خوب بدنسازی و تمرین کردیم اما مشکل ما این بود که مسابقه نرفته بودیم.

رجبلو در پاسخ به این پرسش که بعداز بازی های آسیایی چنین صحبت هایی انجام داد اما به نظر می‌رسد توجهی به آن نمی‌شود، تاکید کرد: اصلا توجه نمی شود. اینکه الان نمی‌توانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم و در آسیا مدال بگیر باشیم، دلیلش نرفتن به مسابقه است. ورزشکارانی که در قهرمانی آسیا بودند بعد از مسابقه مدیسون که آخرین رقابت بود، یک ساعت و نیم سرد کردند و بعد وسایل هایشان را جمع کردند و از همانجا راهی نیوزلند شدند که در کاپ جهانی شرکت کنند اما ما به خانه برگشتیم تا حالا ببینیم سه ، چهار ماه آینده چه اتفاقی می افتد. برای ما حتی حرفش هم نشده که در کاپ جهانی شرکت کنیم.

رکابزن ملی پوش با اشاره به دوره های قبل که همیشه در آسیا مدال می گرفت، تصریح کرد: تا به حال نشده بود به قهرمانی آسیا بروم و بدون مدال برگردم. الان یک شکست روی شکست هایمان آمد و امیدوارم این داستان تمام شود و حضورمان در مسابقات مختلف آغاز شود. نمی دانم باید چه کار کرد، ارگانی بیاید تیمداری کند یا اسپانسری بیاید از تیم ملی حمایت کند تا حداقل تیم ملی در مسابقات شرکت کند. الان اگر بهترین دوچرخه سوارهای آسیا هم به جای ما بیایند ببینید بدون رفتن به مسابقه می توانند رقابت کنند یا نه.

او ادامه داد: اگر فدراسیون نمی خواست کاری انجام بدهد من می گفتم اما واقعیت این است فدراسیون راغب است که مدال گرفتن شروع شود اما منابع مالی کمی دارد. به چشم داریم می بینیم هزینه ها ی دوچرخه‌سواری چقدر سرسام آور شده و منابع مالی فدراسیون هم ضعیف است. اگر منابع مالی تامین شود، ۹۰ درصد مشکلات دوچرخه سواری هم حل خواهد شد. ما استعداد و انگیزه داریم و با جان و دل هم کار می‌کنیم اما مسابقه نمی‌رویم.

رجبلو در پاسخ به این پرسش که برای قهرمانی جاده آسیا هم برنامه ای دارد، گفت: ۱۰۰درصد. ما مسابقات جاده قهرمانی آسیا را پیش رو داریم. البته قصه جاده با پیست متفاوت است اما خب معضل نرفتن مسابقات را در جاده هم داریم و اگر تا قبل از قهرمانی آسیا یکی، دو تور یا مسابقه تک مرحله‌ای برویم، خیلی خوب می‌شود.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.