صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تلاش معاونت علمی برای بر زمین نماندن مصوبات شورای انقلاب فرهنگی

ستاری مطرح کرد

تلاش معاونت علمی برای بر زمین نماندن مصوبات شورای انقلاب فرهنگی

معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور با اشاره به همکاری‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی با این معاونت گفت: من در طول پنج سالی که در این معاونت مشغول به فعالیت هستم، تلاش کردم که هیچ مصوبه‌ای از این شورا بر زمین نماند.

ستاری، معاون علمی رییس‌جمهور

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سورنا ستاری امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این‌که تاسیس معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان از اقدامات انجام شده در دوره دکتر مخبر بوده است، افزود: علاوه بر آن اکثر اسناد در حوزه‌های بیوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی در دوره دکتر مخبر ایجاد شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: اگر امروز از رشد تولیدات علمی، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال جوانان و همچنین توسعه حوزه‌های مختلف فناوری سخن به زبان می‌آوریم، ثمره تصویب این اسناد بوده است.

معاون علمی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: من در پنج سالی که در سمت معاونت علمی مشغول به فعالیت هستم، تلاش کردم که مصوبات شورا بر روی زمین نماند.

ستاری خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر موفق به ایجاد مدل‌های کسب و کار شدیم و توانستیم عدد قابل توجهی از جوانان را به کشور بازگردانیم که در این زمینه مدیون زحمات دکتر مخبر بوده‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده این روند همکاری ادامه یابد. چرا که یکی از نهادهای مهم همکاری معاونت علمی، شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.