صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / بازنگری استاندارد در دستور کار برای سال ۹۸
بازنگری استاندارد در دستور کار برای سال ۹۸

رئیس سازمان ملی استاندارد خبر داد

بازنگری استاندارد در دستور کار برای سال ۹۸

رئیس سازمان ملی استاندارد از تدوین ٣٢٥٠٠ استاندارد در کشور خبر داد و گفت: بازنگری در استانداردها دستور کار این سازمان در سال ٩٨ خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، رئیس سازمان ملی استاندارد از تدوین ٣٢۵٠٠ استاندارد در کشور خبر داد و گفت: بازنگری در استانداردها دستور کار این سازمان در سال ٩٨ خواهد بود.

نیره پیروزبخت در جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به تغییر رویکردهای سازمان ملی استاندارد گفت: ٣٢۵٠٠ استاندارد دائمی در ایران تدوین شده که برای بخش های کلان و صنعتی بسیار مهم به شمار می رود. اما از سال ٩٨ تمام هم و غم ما بر روی تجدیدنظر روی این استانداردها متمرکز می شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: اقتصاد مقاومتی علیرغم همه مشکلات در کشور در حال پیاده سازی است و با توجه به شرایط فعلی کشور باید استانداردها را بومی سازی کنیم.

وی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد رنکینگ خوبی در سطح جهانی به ثبت رسانده است و ما رتبه ٢٢بین ١۶٣ کشور دنیا را در بالاترین مراجع بین المللی اخذ کرده ایم. این در دوره دوم تحریم ها رخ داده و مسئولان ارشد سازمان بین المللی استاندارد برای اولین بار مهر امسال به ایران آمدند.

پیروزبخت گفت: نگرانی بخش خصوصی از آزمون استاندارد جاده ای به جا است، ولی ما نیز نگران کیفیت هستیم و نمی توانیم بنشینیم که چه زمانی بودجه سازمان برای راه اندازی مرکز ازمون جاده ای تامین شود. ما کار خود را می کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.