صفحه اصلی / سرخط خبرها / اعضای کمیسیون تلفیق مجلس را به نشانه اعتراض ترک کردند
اعضای کمیسیون تلفیق مجلس را به نشانه اعتراض ترک کردند

به علت عدم ارائه پیشنهادات مکتوب کمیسیون‌ها

اعضای کمیسیون تلفیق مجلس را به نشانه اعتراض ترک کردند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور از اعتراض و ترک اعضای کمیسیون متبوعش در انتقاد به عدم ارائه پیشنهادات مکتوب کمیسیون‌ها به تلفیق خبر داد.

محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و عضو کمیسیون لایحه تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور، اظهار داشت: ما نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه برای اینکه بتوانیم تصمیم منطقی و درستی در خصوص بودجه و تبصره‌های آن بگیریم باید پیشنهاد کمیسیون‌ها را در خصوص بندها، تبصره‌ها و الحاقات لایحه بودجه بدانیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، وی افزود: طبق روال باید قاعدتاً پیشنهادات کمیسیون‌ها در خصوص بندها و تبصره‌های مختلف لایحه بودجه جلوی ما باشد تا ما بتوانیم با تسلط کامل و فهم بیشتری در خصوص آنها تصمیم‌گیری کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور ادامه داد: با توجه به اینکه امسال پیشنهادات کمیسیون‌ها در خصوص لایحه بودجه را الکترونیکی کردند امروز نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق نسبت به عدم ارائه پیشنهادات مکتوب کمیسیو‌ن‌ها اعتراض کردند که چرا این پیشنهادات به صورت مکتوب به ما ارائه نمی‌شود و اگر هم پیشنهاد مکتوبی وجود داشت در حد ناقص و بی‌حساب و کتاب بود.

حسن‌نژاد در ادامه این مطلب اشاره کرد که ما به نشانه اعتراض و عدم ارائه پیشنهادات و نظرات مکتوب کمیسیون‌ها به کمیسیون تلفیق جلسه امروز را ترک کردیم.

وی عنوان کرد: البته آقای لاریجانی رئیس مجلس طی تماس تلفنی به غلامرضا تاج‌گردون رئیس کمیسیون تلفیق و بودجه سال ۹۸ خواست تا این موضوع را حل کرده و اعضا به جلسه کمیسیون بازگردند بنابراین مقرر شد سه نفر از اعضای هیأت رئیسه یعنی آقایان احمد امیرآبادی فراهانی، محمدعلی وکیلی و علی‌اصغر یوسف‌نژاد در هیأت رئیسه پیگیر این مشکل باشند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور در خاتمه اعلام کرد: بنابراین با وساطت رئیس مجلس و قول مساعدت برای حل مشکل مذکور ما مجدد به جلسه کمیسیون تلفیق بازگشتیم.

به گزارش فارس، نشست نوبت عصر روز یکشنبه هفته جاری کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور به دلیل عدم ارائه مستندات و پیشنهادات مکتوب کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به این کمیسیون لغو شده بود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.