صفحه اصلی / سیاسی / دولت / هدف از سفر به گلستان بررسی مشکلات است

رئیس جمهور:

هدف از سفر به گلستان بررسی مشکلات است

رئیس جمهور در بدو ورود به استان گلستان گفت: در این سفر دو روزه ضمن شنیدن مطالبات مردم، روند اجرای طرح های توسعه ای بررسی و تصمیمات لازم برای توسعه و آبادانی بیش از پیش این استان، اتخاذ خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حسن روحانی»، رئیس جمهور، صبح دوشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، امام جمعه کلاله، استاندار و مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه کلاله در استان گلستان شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از برنانیوز، رئیس‌ جمهور در فرودگاه کلاله و در جمع خبرنگاران، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت عزیز و بویژه مردم دلاور استان گلستان، گفت: از خداوند سپاسگزاریم که توانستیم در این ایام در محضر مردم استان گلستان باشیم. در این سفر دو روزه ضمن شنیدن مطالبات مردم، روند اجرای طرحهای توسعه ای بررسی و تصمیمات لازم برای توسعه و آبادانی بیش از پیش استان گلستان اتخاذ خواهد شد.

دکتر روحانی اظهار کرد: در این سفر روند اجرای انچه که در سفر پیشین کاروان تدبیر و امید به این استان قول داده شده بود، بررسی و برای تکمیل و افتتاح برنامه‌ها و پروژه‌های آتی، برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

قرار است رئیس جمهور تا ساعتی دیگر در استادیوم تختی گنبد کاووس و در جمع پرشور مردم این شهر سخنرانی کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.