صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / زمان برگزاری چهارمین دوره آزمون زبان فارسی «سامفا» اعلام شد
زمان برگزاری چهارمین دوره آزمون زبان فارسی «سامفا» اعلام شد

زمان برگزاری چهارمین دوره آزمون زبان فارسی «سامفا» اعلام شد

چهارمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی«سامفا» روزهای ۲۷ و ۲۸ دیماه جاری همزمان با ایران در کشورهای گرجستان، بنگلادش، عراق و لبنان برگزار می‌شود.

 برگزاری آزمون دوره خوشنویسی زبان فارسی برای دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، آزمون زبان فارسی «سامفا» توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و تنها آزمون رسمی زبان فارسی مورد تایید دانشگاهها و شرکت‌های ایرانی و غیر ایرانی است.

داشتن مدرک سامفا برای ادامه تحصیل در دانشگاهها، دریافت روادید کار، دریافت اقامت و تاسیس دفتر بازرگانی در ایران لازم است.

این آزمون در دو گروه عمومی، برای مهاجرت و کار در ایران و دانشگاهی برای تحصیل در ایران برگزار می‌شود و در هر دو گروه متقاضی از نظر گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن مورد سنجش قرار می گیرد.

نام‌نویسی برای شرکت در چهارمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از روز دوشنبه مورخ ۰۵/‏۰۹/‏۹۷‬ آغاز و تا روز یکشنبه مورخ ۰۲/‏۱۰/‏۹۷‬ ادامه داشت.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، چهارمین دوره آزمون سامفا در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه مورخ ۲۷ دیماه ۱۳۹۷ برابر با ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ (آزمون عمومی) و جمعه مورخ ۲۸ دیماه ۱۳۹۷ برابر با ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (آزمون آکادمیک) در شهرهای داخل کشور شامل: اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، قزوین، سنندج، بابلسر و همدان و در برخی از کشورها شامل: بنگلادش (داکا)، ترکیه (آنکارا)، لبنان (بیروت)، عراق (نجف، اربیل) و گرجستان (تفلیس) برگزار می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.