صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / تساوی مدعیان در لیگ تکواندو/ تداوم صدرنشینی ورامین
تساوی مدعیان در لیگ تکواندو/ تداوم صدرنشینی ورامین

تساوی مدعیان در لیگ تکواندو/ تداوم صدرنشینی ورامین

در پایان مسابقات امروز(دوشنبه) لیگ‌برتر تکواندوی مردان، جدال دو تیم دانشگاه و ورامین پیروزی نداشت تا شاگردان خانلرخانی همچنان صدرنشین لیگ باشند.

تکواندو

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های هفته سوم و چهارم از دور برگشت هفدهمین دوره لیگ‌برتر تکواندو مردان (جام خلیج فارس) از صبح امروز (دوشنبه) ۲۴ دی‌ ماه ۱۳۹۷ به میزبانی سالن زنده یاد سیدسعید مهیمن برگزار شد که در پایان تیم شهرداری ورامین توانست به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه دهد.

شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کَن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

در حساس‌ترین بازی امروز دو تیم مدعی عنوان قهرمانی شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برنده‌ای نداشت و تقابل شاگردان پیام خانلرخانی و سید نعمت خلیفه با حساب ۴-۴ به پایان رسید.

با پایان هفته چهارم این رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین با ۳۱ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشید، هوگوپوشان لوازم خانگی کَن با ۲۸ امتیاز در رده دوم باقی ماند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ۲۶ امتیاز جایگاه سومی خود را حفظ کرد. تیم‌های مس کرمان، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان و ملوان نداجا نیز به ترتیب در رده گ‌های چهارم تا هشتم جدول قرار گرفتند.

نتایج کسب شده این رقابت ها به شرح ذیل است:

*هفته سوم
مس کرمان ۲ – ۶ لوازم خانگی کَن
نفت آبادان ۳ – ۵ انقلاب شهریار
پاس قوامین ۶ – ۲ ملوان نداجا
دانشگاه آزاد ۴ – ۴ شهرداری ورامین

*هفته چهارم
نفت آبادان ۱ – ۷ شهرداری ورامین
مس کرمان ۷ – ۱ انقلاب شهریار
ملوان نداجا صفر – ۸ لوازم خانگی کَن
پاس قوامین ۱ – ۷ دانشگاه آزاد

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.