صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / «لیگ نوین» با میلیاردها ریال جایزه برای پذیرندگان پرداخت نوین برگزار می‌شود

روابط عمومي بانک اقتصادنوين:

«لیگ نوین» با میلیاردها ریال جایزه برای پذیرندگان پرداخت نوین برگزار می‌شود

شرکت پرداخت نوين با هدف ارتقاء کيفيت سرويس دهي و افزايش رضايت مشتريان، نخستين دوره جشنواره پذيرندگان خود با عنوان "ليگ نوين" را با همکاري بانک اقتصادنوين برگزار مي‌کند.

در اولین دوره لیگ نوین که از بیستم دی ماه سال جاری آغاز و تا بیستم فروردین ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت، تمامی پذیرندگان شرکت پرداخت نوین می‌توانند با افزایش تراکنش‌های خود، ضمن کسب امتیاز از جوایز این لیگ در سه سطح “جوایز روزانه”، “جوایز ماهانه” و “جوایز ارزنده در پایان لیگ نوین” بهره‌مند شوند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در جشنواره “لیگ نوین” ۳۰ جایزه دو میلیون ریالی به صورت روزانه، سه جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی به صورت ماهانه و سه جایزه یک میلیارد ریالی در پایان دوره سه ماهه جشنواره به قید قرعه به پذیرندگان حائز شرایط شرکت در قرعه‌کشی اهدا خواهد شد.
پذیرندگان محترم می‌توانند جهت اطلاع از کلیات جشنواره، مدل کسب امتیاز و شرایط شرکت در لیگ به وب ‌سایت شرکت پرداخت نوین به آدرس https://pna.co.ir مراجعه و با نصب اپلیکیشن نوین‌پی از جزییات امتیازات و جوایز برندگان اطلاع پیدا نمایند. همچنین کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته امداد پذیرندگان شرکت پرداخت نوین به شماره ۴۸۰۰۶-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سئوالات مشتریان در این رابطه هستند.

 

همچنین مطالعه کنید:

امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت

به گزارش کسب و کار نیوز؛ مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک‌ مرکزی گفت: یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.