صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / برگزاری نخستین استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند
برگزاری نخستین استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند

برگزاری نخستین استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند

نخستین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند2019 Smart City Expo و نخستین استارت آپ ویکند شهر هوشمند از بیست و سوم دی ماه امسال به مدت سه روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، نخستین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند۲۰۱۹  Smart City Expo  و نخستین استارت آپ ویکند شهر هوشمند از بیست و سوم دی ماه امسال به مدت سه روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
نخستین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند۲۰۱۹  Smart City Expo با هدف توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود کیفیت زندگی در شهرها، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان شهرهای هوشمند، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود حوزه خدمات شهر هوشمند شهرهای موفق، استفاده موثر از تجربیات موفق شهرهای هوشمند و آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه شهری از بیست و سوم دی ماه به مدت سه روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا می شود.
این نمایشگاه با محوریت مواردی همچون دولت هوشمند، ساختمان هوشمند، حمل و نقل، محیط زیست و اقتصاد هوشمند با حمایت و مشارکت نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شهرداری تهران و با حضور شرکت های بین المللی و شرکت ها و استارت آپ های داخلی برگزار می شود.

همچنین در این نمایشگاه، تولیدات و دستاوردهای حوزه شهر هوشمند سازمان ها و نهادهای دولتی، اپراتورهای تلفن همراه، فعالان بخش خصوصی و استارت‌آپ ها در معرض دید تمام مدیران ارشد کشور خصوصا حوزه های شهری، شهرداران و عموم مردم قرار خواهد گرفت.
در نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند، تولیدات و دستاوردهای حوزه شهر هوشمند در تمام زمینه ها به عنوان دستاوردها و توانمندی های سازمان ها و نهادهای دولتی، اپراتورهای تلفن همراه و فعالان بخش خصوصی در معرض دید تمام مدیران ارشد کشور خصوصا حوزه های شهری، شهرداران و عموم مردم قرار خواهد گرفت و نخستین استارت آپ ویکند شهر هوشمند نیز برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.