چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / چرخش مته حفاری باید برای تولید صیانتی و حفظ سرمایه ملی باشد
چرخش مته حفاری باید برای تولید صیانتی و حفظ سرمایه ملی باشد

چرخش مته حفاری باید برای تولید صیانتی و حفظ سرمایه ملی باشد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: چرخش مته حفاری باید برای تولید صیانتی و حفظ سرمایه‎های ملی باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدعبدالله موسوی در بازدید سرزده از کارکنان دستگاه ۳۶ فتح، اظهار کرد: توجه به ضوابط و استانداردها از جمله موضوع اچ‎اس‎یی در بخش‎های مختلف عملیات حفاری از الزام‎های اجتناب‌ناپذیر صنعت نفت است.
وی، کار در صنعت حفاری را فنی، پیچیده، طاقت‌فرسا و با ریسک بالا ارزیابی و تصریح کرد: این کار ارزشمند دارای ابزار، امکانات و مجموعه‎ای از تخصص‎های متنوع است که در سطوح مختلف براساس دانسته‎های علمی، تخصصی و تجربی دنبال می‎شود.
موسوی با قدردانی از تلاش‎های مستمر حفارمردان این شرکت در پاسخگویی به تعهدات و اجرای به‌موقع پروژه‎های حفاری گفت: نیروی انسانی مهم‎ترین سرمایه هر سازمان است و دستگاه‎ها و تجهیزات کاربردی در این صنعت نیز سرمایه‎های کشور محسوب می‎شود که باید با رعایت مقررات و استانداردهای این صنعت از این داشته‎ها حفاظت شود.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به تشکیل نشست‎های تخصصی مدیران ارشد شرکت اشاره کرد و افزود: در این جلسات گزارش‎های دریافتی از هر دستگاه حفاری، پیشرفت کارها، مشکلات فنی و وقفه‎های کاری ارائه و پس از بررسی‎های کارشناسی، تصمیم‌های لازم اتخاذ می‎شود.
وی اظهار کرد: از موارد مهم و تاثیرگذار در اجرای عملیات حفاری، تامین به‌موقع پیش‌نیازهای کار است که تاکید شده به عنوان اولویت نخست مورد اهتمام بخش‎های پشتیبانی قرار گیرد تا کارکنان عملیاتی بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای نسبت به انجام وظایف خود مبادرت کنند.
در ادامه الیاس امیری، رئیس دستگاه ۳۶ فتح گزارشی از فعالیت این دستگاه ارائه کرد و گفت: این دکل سنگین خشکی در حال حفر یک حلقه چاه توسعه‎ای در میدان نفتی مارون در محور اهواز – امیدیه است که در حوزه عملیاتی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مارون در مناطق نفت‎خیز جنوب واقع شده است.
وی افزود: با هماهنگی و همکاری نزدیک میان متخصصان شرکت کارفرما و مدیریت عملیات خشکی – ۲ شرکت، عملیات حفر این چاه که ۹۱ روز پیش‌بینی شده است طبق برنامه زمانبندی انجام شده است و هم‎اکنون در عمق بیش از ۳ هزار متر در مراحل تکمیل چاه قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

برنامه‌ریزی دولت برای تامین برق پایدار صنایع با مشارکت مردم در تابستان امسال

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی افزود: امید است همانند سال‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.