صفحه اصلی / سرخط خبرها / وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور
وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی بارش باران و برف در تعدادی از استانها طی امروز وفردا، از خروج سامانه بارشی در روز پنجشبنه ۲۰ دی خبر داد.

وزش باد شدید و گردوخاک - بندرعباس

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز(۱۹ دی) سامانه بارشی در نوار غربی کشور، دامنه‌های البرز غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق استان‌های اصفهان ، خراسان جنوبی و خراسان رضوی فعال خواهد بود که موجب ابرناکی و بارش باران  و در مناطق سردسیر و کوهستانی سبب بارش برف می‌شود.

وی با اشاره به این که فردا (۲۰ دی) بارش در نیمه غربی همچنین مرکز کشور خاتمه می‌یابد، گفت: فردا برای استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش‌هایی از خراسان رضوی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که سامانه بارشی بعد از ظهر فردا (۲۰ دی) از کشور خارج می‌شود، اظهارکرد: در آخرین روز هفته جاری (۲۱ دی) برای غالب مناطق کشور آسمای صاف پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ دی) در دامنه های جنوبی البرز در استانهای البرز، تهران، سمنان و در برخی مناطق نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (۲۰ دی) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای پایتخت طی این روز ۹ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس فردا (۲۱ دی) آسمان پایتخت صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای این روز تهران در گرمترین و سرد ترین زمان به ۸ و۳- درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.