صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی
ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد:

ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این شرکت به عنوان یک سرمایه و برند ملی در صنعت نفت جایگاه ویژه‎ای دارد، بر ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدعبدالله موسوی در بازدید از طرح مرکزیت صنعتی این شرکت در منطقه سدین گفت: شرکت ملی حفاری در چهار دهه گذشته نقشی اساسی در حفر چاه‎های نفت و گاز و خدمات جانبی در سطح شرکت‎های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران داشته و سرمایه‎گذاری کلانی برای ایجاد زیرساخت‎ها، تامین ناوگان حفاری، تجهیزات خدمات فنی، فضاهای کارگاهی و انبارهای پشتیبانی کرده است که این سرمایه‎ها باید حفظ و به نحو مطلوب از آن استفاده شود.
وی با تاکید بر تقویت و توسعه فعالیت‎های شرکت ملی حفاری در بخش‎های عملیاتی و پشتیبانی و با رعایت الزام‎های اچ‎اس‎یی از سوی مجموعه کارکنان، گفت: این شرکت سرمایه و امکانات وسیعی از نظر منابع انسانی در اختیار دارد که باید به نحو مطلوب از آن بهره‎برداری شود.
موسوی انسجام و همدلی مجموعه سازمان برای چابک‎سازی و افزایش بازدهی کار و متراژ حفاری را با اهمیت دانست و اظهار کرد: انسجام انضباطی و رعایت ضوابط و مقررات عملیاتی، اجرایی و مالی و بهینه‎سازی هزینه‎ها در بخش‎های مختلف می‎تواند فرصت را برای توجه بیشتر به مسائل رفاهی و ایجاد انگیزه کارکنان مهیا سازد و این موضوع در توسعه پایدار شرکت تاثیرگذار است.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، شاخص زمان، کیفیت‎نگری همسو با کمیت کار و در نظر گرفتن صرفه و صلاح در برنامه‎ریزی‎ها را از عناصر مهم در افزایش توان رقابتی این شرکت توصیف کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از ۷۲ دستگاه حفاری و تجهیزات روزآمد درباره ارائه خدمات جانبی باید افزون بر پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، در عرصه بازارهای خارجی نیز حضوری پررنگ داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، ایران به عنوان سومین تولید کننده بزرگ اوپک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.