صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / صدور مجوز ۲۷۰ اجرا و فعالیت ۲۱ آموزشگاه موسیقی در پاییز امسال
صدور مجوز ۲۷۰ اجرا و فعالیت ۲۱ آموزشگاه موسیقی در پاییز امسال

صدور مجوز ۲۷۰ اجرا و فعالیت ۲۱ آموزشگاه موسیقی در پاییز امسال

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز فعالیت برای 21 آموزشگاه موسیقی و همچنین 270 اجرای صحنه ای در تهران طی پاییز امسال خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این معاونت در سه ماهه پاییز امسال مجوز فعالیت یک ساله برای ۲۱ آموزشگاه از سوی شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاههای آزاد هنری (موسیقی) صادر و مجوز فعالیت ۱۰۵ آموزشگاه را برای مدت پنج سال دیگر تمدید کرده است.
مجوزهای تأسیس و فعالیت آموزشگاههای موسیقی در سه ماهه پاییز امسال برای استانهای تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، خراسان جنوبی، کرمان، مازندران، البرز، چهارمحال و بختیاری، فارس و یزد صادر شده است و دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاههای آزاد هنری درخواستهای دریافت مجوز آموزشگاه را بررسی می کند.
۱۳۹ عنوان اجرای صحنه ای با ۲۷۰ اجرا نیز در سه ماهه سوم امسال از دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفتند.
به این ترتیب، ۱۳۹ عنوان اجرای صحنه ای با ۲۷۰ اجرا در تهران، ۱۵۰ آلبوم موسیقی، ۸ آلبوم تصویری موسیقی، ۵۸۱ تک آهنگ، ۶۸ نماهنگ، ۱۹ کتاب گویا و دو جشنواره موسیقی پاییز امسال از دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ مجوز شده اند.
همچنین در این مدت مجوز ۳۸ استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری از سوی دفتر موسیقی تمدید شده است.
اکنون سامانه های صدور مجوز آلبوم موسیقی و کتاب گویا به صورت الکترونیکی راه اندازی شده و سامانه های صدور مجوز اجرای صحنه ای، نماهنگ، تک آهنگ و استودیوهای صدابرداری نیز در حال راه اندازی است.
فراهنگ**۹۴۹۴** ۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.